Calvin Klein da start-ul campaniei SPRING 2023 alaturi de Aaron Taylor-Johnson, FKA twigs, JENNIE, Kendall Jenner si Michael B. Jordan

Calvin Klein a dat start-ul oficial campaniei SPRING 2023, cu o distributie de vedete internationale fotografiate de renumitul duo de fotografi, Mert Alas si Marcus Piggott.

Noua campanie continua conceptul Calvins or nothing si pune accentul pe cele mai dinamice talente din lume, dezvaluite de o asa maniera incat sa surprinda increderea si senzualitatea acestora. Campania ii prezinta pe ambasadorii si prietenii existenti ai marcii, JENNIE, Kendall Jenner si FKA twigs, precum si pe Michael B. Jordan si Aaron Taylor-Johnson in campaniile lor de debut pentru Calvin Klein.

Campania, inradacinata in incredere pura, canalizeaza adevaratul caracter al fiecarui talent. JENNIE imbratiseaza minimalismul si este vazuta in starea ei cea mai vulnerabila. Kendall apare cu o senzualitate care nu are nevoie de scuze, latura ei cea mai intima fiind astfel dezvaluita. FKA twigs simbolizeaza arta, lansand o noua piesa in aceasta campanie, alaturi de imagini care surprind dinamica distincta ce o caracterizeaza. Michael B. Jordan evoca incredere, demonstrand energia si pasiunea care il determina sa fie cel mai bun in meseria sa, in timp ce prezenta magnetica a lui Aaron Taylor-Johnson rezoneaza in fotografiile realizate cu aceasta ocazie.

Talentele campaniei poarta cele mai noi produse din colectiile Jeans si Underwear si introduc astfel o varietate de stiluri noi pentru acest sezon. In colectia Underwear tinutele sport includ noile propuneri Athletic si Modern Cotton Performance, asa cum pot fi observate in fotografiile care ii au ca protagonisti pe Michael B. Jordan si FKA twigs, precum si noile sutiene tip bralette, Modern Cotton, purtate de JENNIE. De asemenea, in colectia Underwear regasim noi optiuni senzuale din dantela, cum ar fi Sheer Marquisette si sutienul tip triunghi Geo Lace, surprinse in fotografiile realizate de catre JENNIE si FKA twigs. In colectia Jeans, stilurile emblematice din denim sunt reimprospatate cu noi produse ce includ denim prespalat si siluete inspirate din anii 90, asa cum poarta in cadrul campaniei Aaron, Kendall si JENNIE, impreuna cu o noua bustiera din denim si blugi ultra-high wide leg cropped, purtati de Kendall.

Produsele Calvin Klein din colectia Spring 2023 sunt disponibile in magazinele Calvin Klein Underwear din ParkLake Shopping Center, Baneasa Shopping City si in magazinele Calvin Klein Jeans din Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City, Palas Mall Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta.

###

Credite Campanie:
Regizat si fotografiat de Mert & Marcus

Credite editoriale:
Calvin Klein

Social: @calvinklein

###
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Calvin Klein, Inc.
CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri indraznete, progresive si o estetica seducatoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea moderna si minimalista a design-ului, imaginile incitante si conexiunea autentica cu mediul cultural rezoneaza cu clientii brand-ului de peste 50 de ani.

Fondata in anul 1968 de catre Calvin Klein si partenerul sau de afaceri, Barry Schwartz, compania si-a construit reputatia ca lider in industria de moda americana prin liniile distincte ale brand-ului si o gama de produse licentiate. Vanzarile retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depasit 9 miliarde de dolari in 2019 si au fost distribuite in peste 110 de tari. Calvin Klein are peste 11.500 de asociati la nivel global.