Lavazza, cafeaua oficiala la Roland Garros, revine pentru al cincilea an

Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume și singura companie de Food&Beverage parteneră a tuturor celor patru turnee de Mare Șlem, se bucură să împărtășească cultura cafelei italiene cu vizitatorii acestei ediții a Roland Garros, oferindu-le acestora oportunitatea de a degusta o selecție de produse ¡Tierra!.

Indiferent că preferă espresso, cafeaua preparată la rece sau cocktail-uri pe bază de cafea, în orice zonă dedicată Lavazza, inclusiv în barurile „Court 10 Café” și „Les Mousquetaires”, experții companiei îi vor ajuta pe vizitatori să descopere cafeaua potrivită lor. Datorită acestei experiențe speciale, turneul va deveni și în acest an, pentru o perioadă limitată, cea mai mare cafenea rezervată tuturor iubitorilor de tenis.

Lavazza și lumea tenisului: valori comune și pasiune reciprocă

Când au semnat acordul de parteneriat, în 2015, atât Lavazza, cât și Federația Franceză de Tenis și-au exprimat dorința unui parteneriat pe termen lung. Această legătură de durată dintre Lavazza și tenisul de performanță a fost posibilă de valorile comune celor două, precum pasiunea pentru excelență, inovație și distracție.

La turneul Wimbledon din 2011, afinitatea dintre Lavazza și tenis s-a concretizat pentru prima oară prin semnarea unui parteneriat oficial. De-a lungul anilor, Grupul Lavazza și-a consolidat poziția și și-a demonstrat pasiunea pentru sport, devenind cafeaua oficială a tuturor celor 4 turnee de Mare Șlem.  

„Investiția în lumea tenisului are rol strategic pentru Lavazza: profilul clientului companiei se suprapune perfect cu cel al unui pasionat de tenis, și mai mult decât atât, turneele reprezintă o platformă importantă prin care valorile și produsele companiei pot fi făcute cunoscute și mai mult la nivel internațional”, a spus Giuseppe Lavazza, vicepreședintele Grupului Lavazza. „Participarea Lavazza la Roland Garros este aliniată cu strategia brandului de dezvoltare internațională și consolidează prezența Grupului în una dintre cele mai importante piețe internaționale ale sale, oferind o experiență autentic italiană de savurare a cafelei.”

Roland-Garros, turneul emblematic de Mare Șlem cu mai mult de 460.000 de cafele servite

Cu peste 460.000 de cești de cafea servite și 300 de baristas cu experiență, aflați în 70 de puncte de servire, în 2018, Roland Garros se remarcă, fără îndoială, între cele 4 turnee de Mare Șlem, partenere Lavazza. Anul acesta, pentru al cincilea an la rând, Lavazza va încânta papilele gustative ale pasionaților de cafea și tenis, făcând front comun cu Alixe Bornon, un talentat maestru bucătar patiser. Ea este creatoarea Les Belles Envies, patiseria pariziană a celor care vor să se răsfețe, dar în același timp, să aibă grijă de sănătatea lor și să reducă consumul de zahăr.   

Lavazza și gastronomia de top, un nou ambasador

În peste 120 de ani de pasiune pentru cafea, Lavazza a cooperat întotdeauna cu cei mai buni maeștri bucătari din lume pentru a crea rețete unice în jurul cafelei, punându-și la dispoziție cunoștințele și talentul pentru a încuraja experimentarea. Alixe Bornon tocmai s-a alăturat Clubului Lavazza de ambasadori maeștri bucătari din Franța, prezentând pentru prima dată la turneul francez 2 rețete cu indice glicemic controlat, combinate cu asocieri excepționale de cafea, PERLE DE CAFÉ și COFFEE TIE-BREAK, ambele explorând blendul unic Lavazza ¡Tierra! Brazil.

Despre Grupul Lavazza
Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei. Lavazza are aproximativ 4.000 de angajaţi și o cifră de afaceri de 1,87 miliarde EUR în 2018 (în declarațiile financiare de la 31.12.2018, Grupul Lavazza a declarat veniturile și valoarea acțiunilor conform Standardelor Internaționale de Raportare Financiară (IFRS)). Lavazza a inventat conceptul de amestec – sau, cu alte cuvinte, arta combinării diferitelor tipuri de cafea din diferite zone geografice – în primii săi ani și continuă să fie o trăsătură distinctă a majorității produselor sale. Compania are peste 30 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit aparate de cafea cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum.

Lavazza și-a consolidat poziția în piață și prin încheierea unor parteneriate valoroase, în perfectă armonie cu strategia de brand. Astfel Lavazza este partenerul Turneelor de Tenis de Mare Șlem din lume, dar și partenerul unor evenimente artistice și culturale, colaborând cu muzee precum Guggenheim din New York, The Hermitage State Museum din St. Petersburg, Russia și Galeria Națională Victoria din Melbourne.

Companiile care fac parte din Grupul Lavazza includ Carte Noire Franța și ESP (achiziționată în 2016 și respectiv în 2017), Merrild Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee din America de Nord (2017), Nims din Italia (2017) și Blue Pod Coffee Co din Australia (2018). La finalul lui 2018, ulterior unei achiziții, afacerea Lavazza Professional a fost creată, incluzând Office Coffee Sector (OCS) și sistemele de vending Flavia și Klix.