UniCredit Bank, partenerul principal al expoziției „Efectul Picasso”, găzduită de MARe/Muzeul de Artă Recentă din București, oferă clienților băncii o reducere de 20% la biletele achiziționate cu cardurile emise de bancă. Din 27 septembrie 2023 până în 8 ianuarie 2024, MARe/Muzeul de Artă Recentă din București și UniCredit Bank prezintă 46 de lucrări (picturi, desene, gravuri) semnate Picasso și 65 de lucrări (picturi, sculpturi, ceramică, graffiti) semnate de 37 de artiști români contemporani, influențați de opera marelui artist de arta modernă, Pablo Picasso.
Achiziționarea biletelor cu discount prin cardul UniCredit se poate face online pe:
• site-ul oficial MARe: tickets.mare.ro/?p=event&e=17309;
• platforma entertix: www.entertix.ro/bilete/17309/efectul-picasso-27-sep-23-8-ian-24-mare-muzeul-de-arta-recenta-bucuresti.html;
“Suntem preocupați de nevoile clienților noștri și dorim să îi aducem mai aproape de universul UniCredit, de câte ori avem ocazia. Răsplătim fidelitatea clienților noștri printr-un discount de 20% aplicat la orice achiziție de bilet făcută prin card UniCredit pentru expoziția de la București “Efectul Picasso”. Pe de-o parte, încurajăm comunitățile să crească prin consumul de cultură, susținând una dintre cele mai importante expoziții organizate vreodată la noi în țară. Pe de altă parte, facilităm prezența tuturor clienților noștri în fața acestor opera de artă, prin bilete mai accesibile și suntem bucuroși că putem face asta ” a spus Anca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare la UniCredit Bank.
Expoziția „Efectul Picasso” se înscrie în programul Célébration Picasso: 1973-2023, marcând 50 de ani de la dispariția marelui pictor modernist. România este singura țară din Europa Centrală și de Est inclusă în acest proiect impresionant, inițiat de Franța și Spania.
Vizitatorii expoziției vor avea posibilitatea să achiziționeze și un catalog bilingv cu peste 100 de ilustrații full-color ale lucrărilor expuse, însoțite de comentariile unor renumiți istorici de artă români și francezi.
Despre Expoziția „Efectul Picasso”
Un eveniment prezentat de MARe/Muzeul de Artă Recentă și UniCredit Bank, în parteneriat cu Musée National Picasso-Paris, Ministerul Apărării Naționale, Primăria Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București, Ambasada Franței, Institutul Francez din România.
Proiect cultural finanțat de Ministerul Culturii
Sponsori principali: Lidl România, Mega Mall, Promenada București
Sponsori: Vinci, Regina Maria, Porsche, Aqua Carpatica, Brand Minds
Parteneri media: TVR Cultural, HotNews, RFI România, Zile și Nopți, Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Revista Biz, Haute Culture by Biz, B365
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a Grupului UniCredit. În România, UniCredit Bank este una dintre principalele instituții financiare, oferind servicii și produse de înaltă calitate pentru toate categoriile de clienți. UniCredit Bank își propune să mențină permanent clientul în centrul activităților sale, să fie un partener cu care se lucrează ușor și să fie o parte activă a comunităților în care își desfășoară activitatea. Grupul răspunde unei game variate de nevoi a clienților săi printr-o rețea de parteneri specializați: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Services, UniCredit Insurance Broker.
UniCredit Group este o Bancă Comercială Pan Europeană cu o ofertă unică de servicii în Italia, Germania, Europa Centrală și de Est. Scopul nostru este să susținem comunitățile să crească, oferind cele mai bune servicii pentru toate părțile interesate, descătușând potențialul clienților și al angajaților noștri din întreaga Europa.