Dezvoltarea accelerată și învațarea continuă sunt parte integrantă din cultura eMAG, iar oamenii din spatele acestui business cresc împreună cu el.
Pentru că proiectele se transformă din planuri în servicii către clienți datorită implicării celor care lucrează la ele, eMAG investește în oamenii din companie și îi susține să-și depășească limitele și să deprindă mereu noi aptitudini.
Compania a lansat de curând un nou program numit eMAG Executive Development, desfășurat de către Yale School of Management, una dintre cele mai prestigioase universități din SUA, la care vor avea acces nu mai puțin de 50 de manageri din toată organizația. Este vorba despre un program care se va desfășura în lunile august și septembrie prin sesiuni online, la finalul căruia absolvenții vor dobândi cunoștințe solide de analiză a deciziilor, strategie și finance. În cursa pentru un loc din cele 50 puse la dispoziție de eMAG se pot înscrie managerii din cadrul companiei, iar în urma unui proces amplu vor fi selectați cei mai potriviți.
„Programul de la Yale ne oferă un cadru de învățare adaptat nevoilor de dezvoltare ale managerilor seniori din eMAG, printr-un mix de conținut din zona financiară, de strategie și de analiză a deciziilor. Luând în calcul direcțiile de dezvoltare ale business-ului nostru și accentul constant pe inovație, programul de la Yale îi sprijină pe liderii din eMAG să se adapteze trendurilor internaționale și să aplice local strategiile necesare creșterii și performanței”, a declarat Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG.
Programul de la Yale este o continuare a investițiilor pe care eMAG le face în oamenii din echipele sale. În 2020, suma acestora se va ridica la peste 3 milioane de lei. Pe 26 iunie, eMAG a lansat Leadership Habits, un program integral online, care se va derula timp de un an. Programul urmărește dezvoltarea celor mai importante obiceiuri de People Management și este construit sub forma unui mix de inițiative livrate intern și extern, în care sunt implicați cei mai buni experți din piață în domenii precum dinamica echipelor, managementul schimbării, neuroștiință, comunicare și motivație.
Aflat deja cu succes la cea de-a treia ediție, Future 25 este un alt program intern dedicat tinerilor cu potențial de dezvoltare din eMAG. În această vară vor fi selectați cei mai promițători 25 de tineri care vor fi implicați într-un program de doi ani în care își dezvoltă competențele necesare pentru a deveni cei mai buni experți și lideri din eMAG. Cei 25 vor trece atât printr-o selecție de cursuri la Maastricht School of Management Romania, precum și printr-o selecție de inițiative interne menite să îi ajute să își dezvolte competențele de finanțe, strategie, analiză de business și inovație.
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank, serviciul de comandă instant.