● Până la 21 septembrie, Carrefour își întâmpină clienții cu o multitudine de produse în colecția Back to School
Carrefour dă startul cumpărăturilor pentru noul an școlar cu oferte promoționale la articolele selectate pentru gama Back To School. Până pe data de 21 septembrie, clienții vor putea alege peste 3.000 de produse din categoriile esențiale pentru un an școlar de succes: ghiozdane, rechizite, instrumente de scris, accesorii, caiete și cărți, cât și produse exclusive Carrefour la prețuri speciale.
Goana după rechizite din acest an este înlocuită cu sesiuni de cumpărături avantajoase, care să le ofere copiilor tot ce au nevoie pentru începerea unei noi etape din viața lor școlară. Mici sau mari, elevii vor putea să își aleagă ghiozdane colorate, penare gata echipate, caiete, blocuri de desen și multe altele. În funcție de preferințele fiecăruia, aceștia pot opta pentru produse exclusive Carrefour, precum ghiozdanul Cameleon, personalizabil, cu 26 fețe detașabile și interschimbabile, globul pământesc Răspundel Istețel în limba română și plușuri din colecția Animapufi, aliații potriviți ai pauzelor dintre teme.
“An de an, ne facem din timp temele pentru a veni în magazinele noastre cu cele mai bune oferte și o gamă extinsă de produse esențiale pentru elevi, la începutul noului an școlar. Anul acesta, campania Back to School aduce peste 3.000 de produse la prețuri accesibile, potrivite pentru toate nevoile și dorințele. Invităm părinții și copiii să descopere noile accesorii de studiu preferate în universul Carrefour și le urăm elevilor un an școlar prin de succes și reușite.” – a declarat Vincent Arnault, Director de Achiziții Carrefour România.
Gama variată Carrefour pentru sezonul de toamnă vine cu prețuri hiper-avantajoase. Caiete începând de la 0,19lei, instrumente de scris – creioane, pixuri și stilouri începând cu 1,49 lei, penare gata echipate sau personalizabile cu prețuri începând de la 19,90 lei și, bineînțeles, ghiozdane cu prețuri începând de la 39,90 lei. În perioada promoțională, baza ghiozdanului Cameleon, vedeta acestui sezon, poate fi achiziționată cu o reducere de 50%, însemnând 64,50 lei, iar fețele de schimb la un preț de 24,90 lei fiecare, fiind ideale pentru copiii cu vârste între 6 și 13 ani. Acestuia i se poate adăuga și un suport detașabil cu roți de tip trolley, la prețul redus de 29,90 lei.
Prin colecția Back to School, Carrefour le oferă clienților săi nu doar rechizite, ci și articole de îmbrăcăminte potrivite pentru școală, toate cele necesare depozitării meselor școlare, precum cutii alimentare sau sticle termoizolante, produse din categoriile electronice și electrocasnice, de la aparate de făcut sandvișuri (de la 69,99 lei), la laptopuri (de la 899,99 lei), tablete (de la 399,99 lei), imprimante (de la 229,99 lei), căști (de la 23,99 lei) și accesorii IT pentru home schooling.
Copiii se pot bucura și de jucăriile exclusive Carrefour. Noua colecție Animapufi aduce 10 plușuri squishy, cu nume istețe, care sunt gata de joacă. Mai mult, pentru un început de an școlar cât mai distractiv, aceștia pot descoperi globul pământesc interactiv Răspundel Istețel în limba română, lansat în exclusivitate online și în 34 hypermarket-uri Carrefour.
Oferta este disponibilă în perioada 11 august – 21 septembrie 2022 în magazinele Carrefour și pe www.carrefour.ro.
Despre Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.