Australian Open 2020: Lavazza revine pe terenurile de tenis si da startul sezonului de Mare Slem ca partener al turneului australian pentru al cincilea an consecutiv, cu o noua echipa de ambasadori de brand

Lavazza, liderul mondial al industriei cafelei este, și în acest an, cafeaua oficială a Australian Open, alături de o nouă echipă de ambasadori de brand.

Reînnoirea parteneriatului pentru al cincilea an consolidează legătura dintre Grup și lumea tenisului. Din 2015, Lavazza este singurul brand de Food&Beverage din lume partener al tuturor celor patru turnee de Mare Șlem, iar în noiembrie anul trecut a semnat un acord de sponsorizare și cu Next Gen Atp Finals din Milano.

Parteneriatul Lavazza cu Australian Open se aliniază strategiei internaționale a companiei și consolidează prezența sa pe una din cele mai importante piețe ale sale.

„Parteneriatul cu Australian Open reprezintă o alegere strategică pentru Lavazza pe o piață extrem de dinamică precum Australia, cu o cultură înfloritoare a cafelei și unde calitatea Made in Italy a avut întotdeauna un impact puternic”, a declarat Marco Lavazza, vicepreședintele Grupului.

 „Lavazza revine pe terenurile de tenis din Melbourne și își confirmă din nou prezența la cele patru turnee de Mare Șlem ale anului, inaugurând, și în 2020, cea mai mare cafenea din lume, cu peste un milion de cești servite în fiecare an. Sponsorizând evenimente sportive de acest gen, dorim să ne împărtășim valorile cu un public variat, oferindu-i acestuia, în același timp, experiențe de savurare a cafelei personalizate pe baza obiceiurilor de consum și a tradiției locale.”, a mai adăugat Marco.

Lavazza a făcut echipă cu tenisul internațional pentru prima oară în 2011, la Wimbledon. De atunci, valorile comune, lupta pentru excelență, mixul unic de inovație și tradiție, deschiderea internațională, dar și focusul pe plăcere și pasiune, au confirmat afinitatea dintre companie și acest sport. Lavazza este prezentă la turneele de tenis de top din lume pentru a promova adevărata cultură a cafelei italiene într-un mod excepțional și original, iar pentru a ajunge la tineri a decis recent să sponsorizeze ATP Next Gen Finals 2019.

Cu ocazia Australian Open, Lavazza își prezintă oficial și noua sa echipă de ambasadori de brand, care apar în noua campanie publicitară internațională „More than Italian”. Jucătorii pe care Grupul îi va sprijini în provocările lor sunt tenismenul – fenomen italian Jannik Sinner, australianul Alex De Minaur, jucătorul rus Karen Khachanov și campioanele deja consacrate Angelique Kerber și Johanna Konta.

Alături de noii săi ambasadori de brand, Lavazza a decis să contribuie la inițiativa #Aces4BushFireRelief promovată de Federația Australiană de Tenis ca răspuns la criza cauzată de incendiile care au devastat țara în ultimele săptămâni. Astfel, pentru fiecare as marcat de unul dintre ambasadorii săi pe durata turneului, Lavazza va dona către Crucea Roșie pentru a ajuta comunitățile afectate. Lavazza va dona, de asemenea, și o parte din încasările din vânzarea de cafea din timpul evenimentului și va dărui cafea comunităților locale afectate.

Despre Grupul Lavazza
Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei. Lavazza are aproximativ 4.000 de angajaţi și o cifră de afaceri de 1,87 miliarde EUR în 2018 (în declarațiile financiare de la 31.12.2018, Grupul Lavazza a declarat veniturile și valoarea acțiunilor conform Standardelor Internaționale de Raportare Financiară (IFRS)).

Lavazza, una dintre cele mai renumite 100 de mărci din lume, conform Reputation Institute, este în prezent a noua companie la nivel mondial în ceea ce privește Responsabilitatea Corporativă în clasamentul Global CR RepTrak din 2019, ocupând primul loc în sectorul Food & Drink.

Lavazza a inventat conceptul de blending – sau, cu alte cuvinte, arta combinării diferitelor tipuri de cafea din diferite zone geografice – în primii săi ani și continuă să fie o trăsătură distinctă a majorității produselor sale. Compania are peste 30 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit aparate de cafea cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum.

Lavazza și-a consolidat poziția în piață și prin încheierea unor parteneriate valoroase, în perfectă armonie cu strategia de brand. Astfel Lavazza este partenerul Turneelor de Tenis de Mare Șlem din lume, dar și partenerul unor evenimente artistice și culturale, colaborând cu muzee precum Guggenheim din New York, The Hermitage State Museum din St. Petersburg, Russia și Galeria Națională Victoria din Melbourne.

Companiile care fac parte din Grupul Lavazza includ Carte Noire Franța și ESP (achiziționată în 2016 și respectiv în 2017), Merrild Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee din America de Nord (2017), Nims din Italia (2017) și Blue Pod Coffee Co din Australia (2018). La finalul lui 2018, ulterior unei achiziții, afacerea Lavazza Professional a fost creată, incluzând Office Coffee Sector (OCS) și sistemele de vending Flavia și Klix.