
Două rețete cu cafea sugerate de specialiștii Lavazza Training Center din Torino pentru a te răcori în zilele călduroase
Din 1895, cuvântul Lavazza este reprezentativ pentru cafeaua italiană, iar în ultimii 120 de ani compania a contribuit la răspândirea culturii cafelei la nivel global. Mai mult decât atât, de-a lungul anilor, din dorința de a le oferi consumatorilor din toată lumea calitatea și gustul pe care și-l doresc, Lavazza a dezvoltat și prezentat diverse preparate cu cafea.
Astăzi, peste tot în lume, fiecare dimineață începe cu o cafea. Cu peste 27 de miliarde de cești de cafea consumate la nivel mondial în fiecare an, Lavazza le este aproape iubitorilor de cafea nu numai la începutul fiecărei zi, dar și pe parcursul ei. Datorită stării de bine pe care o oferă și a varietății de arome disponibile, cafeaua a devenit un răsfăț, o plăcere ce poate fi savurată în orice moment al zilei și în diverse forme.
Astfel, zilele călduroase reprezintă prilejul perfect pentru a încerca unele dintre cele mai recente descoperiri în materie de băuturi cu cafea ale specialiștilor Lavazza Training Center: două rețete noi de „coffeetail”-uri, cu arome originale care se îmbină perfect cu aroma cafelei autentice italiene, ideale pentru serile călduroase de vară și pentru a impresiona musafirii.
Red Berry:
Ingrediente:
-Gheață zdrobită
-Suc de căpșuni
-Espresso cu Lavazza Qualità Rossa
-Zmeură proaspătă
-Cuburi de gheață
Mod de preparare:
-Așezați gheață zdrobită, 50 ml suc de căpșuni și 75 ml Lavazza Espresso Qualità Rossa într-un shaker și amestecați puternic.
-Puneți 3-4 cuburi de gheață într-un pahar și turnați băutura din shaker deasupra.
-Decorați cu zmeură și serviți cu un pai.
Honey & Pear:
Ingrediente:
-Espresso cu Lavazza Qualità Oro
-Sirop de trandafiri
-Apă minerală
-Suc de pere
-Dulceață de pere
-Cuburi de gheata
Mod de preparare:
-Turnați 20 ml de sirop de trandafir într-un pahar și adăugați 3-4 cuburi de gheață.
-Adăugați 100 ml apă minerală și 50 ml suc de pere.
-Turnați 50 ml Espresso Lavazza Qualità Oro.
-Adăugați o felie de pară din dulceață ca garnitură și un pai și… Noroc!
Despre Grupul Lavazza
Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei. Lavazza are aproximativ 4.000 de angajaţi și o cifră de afaceri de 1,87 miliarde EUR în 2018 (în declarațiile financiare de la 31.12.2018, Grupul Lavazza a declarat veniturile și valoarea acțiunilor conform Standardelor Internaționale de Raportare Financiară (IFRS)).
Lavazza a inventat conceptul de blending – sau, cu alte cuvinte, arta combinării diferitelor tipuri de cafea din diferite zone geografice – în primii săi ani și continuă să fie o trăsătură distinctă a majorității produselor sale. Compania are peste 30 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit aparate de cafea cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum.
Lavazza și-a consolidat poziția în piață și prin încheierea unor parteneriate valoroase, în perfectă armonie cu strategia de brand. Astfel Lavazza este partenerul Turneelor de Tenis de Mare Șlem din lume, dar și partenerul unor evenimente artistice și culturale, colaborând cu muzee precum Guggenheim din New York, The Hermitage State Museum din St. Petersburg, Russia și Galeria Națională Victoria din Melbourne.
Companiile care fac parte din Grupul Lavazza includ Carte Noire Franța și ESP (achiziționată în 2016 și respectiv în 2017), Merrild Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee din America de Nord (2017), Nims din Italia (2017) și Blue Pod Coffee Co din Australia (2018). La finalul lui 2018, ulterior unei achiziții, afacerea Lavazza Professional a fost creată, incluzând Office Coffee Sector (OCS) și sistemele de vending Flavia și Klix.