Bergenbier S.A. isi consolideaza portofoliul in segmentul premium. Stella Artois 0.0 si Staropramen 0.0 sunt noile produse fara alcool

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lanseaza doua produse cu 0.0% alcool in segmentul premium.

Staropramen 0.0 si Stella Artois 0.0 consolideaza, astfel, portofoliul companiei, care in ultimii ani s-a extins atat zona fara alcool, cat si dincolo de bere, prin mixurile de bere si suc.

„Categoria berilor fara alcool este un teritoriu ce are o crestere sustenabila. De altfel, segmentul are in prezent aproximativ 3% din piata berii din Romania, fiind pe un trend ascendent. Suntem mereu atenti la nevoile consumatorilor si suntem mandri sa venim cu variantele fara alcool ale unora dintre cele mai puternice brand-uri din piata: Staropramen si Stella Artois. Prin aceste lansari, compania noastra continua drumul diversificarii portofoliului si promoveaza consumul responsabil in orice moment al zilei”, puncteaza Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

Pozitionate in segmentul premium, cele doua sortimente ofera iubitorilor de bere experiente desavarsite.

Staropramen 0.0 se bucura de o metoda de productie speciala, prin care este asigurat acelasi gust distinct si savuros ca berea lager cu alcool. Se adreseaza consumatorilor care nu trebuie sa faca niciun fel de compromis cand vine vorba de gustul racoritor al berii cu 0.0% alcool.

Stella Artois 0.0 continua povestea brand-ului premium fondat in 1366, in Leuven, Belgia si inlocuieste varianta non-alcool a marcii din portofoliul Bergenbier S.A. Noul sortiment transforma orice ocazie de consum intr-una speciala datorita gustului rafinat, fiind o bere potrivita meselor alaturi de cei dragi.

„Ne uitam cu atentie la trendurile din piata si vedem ca noile generatii de consumatori adulti cauta variante fara alcool ale brand-urilor preferate. Staropramen si Stella Artois joaca intr-un segment extrem de competitiv si credem ca prin variantele 0.0% alcool avem premise bune sa ne intarim pozitia si sa continuam extinderea portofoliului”, completeaza Teodora Agafitei, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Variantele 0.0 Staropramen si Stella Artois 0.0 sunt disponibile incepand din luna februarie in Romania in magazinele off-trade si on-trade, in doze de aluminiu de 0,5l si sticle de 0,33l.

Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Praha, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark si Granat, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.

Despre Molson Coors
De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.