Black Friday la eMAG, vanzari de 433 milioane de lei dupa sapte ore de la start, cu 60 milioane lei mai mult ca anul trecut

– Plățile online cu cardul au ajuns la 54%, cea mai mare creștere din ultimii ani
– 42,7% dintre comenzile de Black Friday merg la easybox în orașele disponibile
– Comenzi importante pe produsele lifestyle & home, cosmetice, jucării, băuturi alcoolice și cafea
– Suplimentarea promoțiilor până la finele zilei
– Produse vândute de partenerii din Marketplace, în creștere cu 26% față de anul precedent

Românii profită de ziua cu cele mai bune prețuri din an și, la șapte ore de la start, au plasat comenzi în valoare de 433 milioane de lei, în creștere cu 60 de milioane comparativ cu ediția anterioară. O noutate a acestui an, rețeaua easybox a preluat un procent semnificativ de 42,7% din comenzi în orașele în care serviciul este activ. Procentul de plăți cu cardul a atins nivelul record de 54%, în creștere de la 42,6% în ediția din 2019. Creșterile importante vin din categoriile care țin de confortul casei, îngrijire personală si petrecerea timpului în familie.

În continuare sunt disponibile peste 2 milioane de produse din care clienții pot alege și promoțiile vor fi suplimentate până la finalul zilei. Doar azi, 13 noiembrie, de Black Friday, clienții eMAG Genius au transport gratuit la easybox pentru 4 milioane de produse, față de 250.000 în mod uzual, indiferent de valoarea comenzii.
     
„Românii au adoptat rapid cea mai simplă metodă de a face cumpărături, în online, și am remarcat tendințe noi în primele ore ale evenimentului: clienții comandă mai multe produse din categorii diferite și plătesc preponderent cu cardul. În plus, livrarea la easybox a ajuns modalitatea favorită de livrare, mulțumită flexibilității pe care o oferă”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

Livrare până pe data de 27 noiembrie
Până acum, 50.314 colete au ieșit deja din depozitul eMAG care și au fost predate curierilor. Comenzile din acest an vor fi livrate până pe data de 27 noiembrie.  

Curiozități de Black Friday
– Cea mai complexă comandă include 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței
– Cel mai valoros produs vândut a fost un automobil BMW 220d, la prețul de 40.200 euro redus de la 53.640 (reducere 13.440 euro)
– De Black Friday ediția 10 au fost plasate peste 1.000 de comenzi care conțin exact 10 articole

Număr produse vândute după șapte ore de la startul Black Friday
– 49.000 Televizoare și sisteme audio
– 158.000 Produse pentru casa si îngrijirea casei     
– 74.000 Electrocasnice mici
– 42.000 Fashion
– 48.000 Băuturi alcoolice și cafea
– 54.000 Smartphone-uri și smarwatch-uri
– 124.000 Beauty și îngrijire personală    
– 55.000 Jucării  
– 38.000 Produse de protecție și echipamente
– 27.000 Frigidere și mașini de spălat
– 10 Automobile
– 860 Nopți de cazare
– 32.000 Litri de combustibil
– 4,4 kg Aur
– 18.000 Produse de protecție și echipamente medicale

Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au venit din București, Cluj-Napoca, Iași, Slatina, Brașov, Constanța, Sibiu, Alba Iulia, Timișoara și Zalău.

Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.