
HELL ENERGY, brandul de băuturi energizante cunoscut la nivel mondial, care a colaborat și în trecut cu Bruce Willis, a decis să continue pentru încă doi ani acest parteneriat.
Actorul va fi imaginea și ambasadorul brandului pentru noua campanie care va fi demarată la nivel global. Acestuia i se va alătura și frumoasa actriță și model Zuleyka Rivera, cunoscută în special în urma apariției sale în faimosul videoclip Despacito, care a adunat până în prezent 6,6 miliarde de vizualizări pe YouTube.
Povestea colaborării cu Bruce Willis a început cu doi ani în urmă, când brandul a decis că are nevoie să fie reprezentat nu doar de o persoană populară la nivel mondial, ci și de o persoană care rezonează cu valorile brandului și care le poate transmite mai departe.
Bruce Willis are tot ceea ce reprezintă brandul HELL: este puternic, dinamic È™i curajos. Fosta Miss Puerto Rico È™i Miss Univers în 2006, Zuleyka Rivera este una dintre cele mai consecvente regine ale frumuseÈ›ii, după apariÈ›ia în videoclipul Despacito, devenind parte din mai multe proiecte cinematografice È™i lansându-se în cariera de antreprenoriat. Â
Filmările pentru noul spot HELL ENERGY vor începe la începutul lunii martie la New York.
Despre HELL ENERGY:
HELL ENERGY se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia.
HELL ENERGY a fost fondat în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record de numai patru ani. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, QUALITY PACK, echipată cu cea mai modernă tehnologie.
În 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globală care îl are în prim-plan pe Bruce Willis. Datorită inovației continue în ceea ce privește portofoliul de produse, în acest an, brandul va lansa o noua categorie de produse, pe bază de cafea și lapte.
Business-ul HELL ENERGY se bazează pe doi piloni: băuturi cu o calitate superioară și un raport calitate-preț bun.