
Koalaa si Moner Bondhu au fost desemnati castigatori ai celei de-a patra editii a programului global datorita conceptelor inovatoare propuse pentru a-i sprijini pe cei cu diferente de membre si pentru a promova bunastarea mentala a lucratorilor din domeniul confectiilor din Bangladesh.
Tommy Hilfiger are placerea de a anunta ca Moner Bondhu si Koalaa sunt castigatori ai celei de-a patra editie Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, un program global conceput pentru a amplifica antreprenorii marginalizati din punct de vedere istoric, inclusiv negri, indigeni, oameni de culoare (BIPOC), persoane care traiesc cu dizabilitati si femei. Avand misiunea de a-si promova comunitatile prin construirea unei industrii a modei mai incluzive, castigatorii programului se bazeaza pe viziunea de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, care nu iroseste nimic si ii intampina pe toti (Waste Nothing and Welcome All).
Evenimentul final a avut loc pe 9 februarie la sediul global Tommy Hilfiger din Amsterdam, Olanda, unde cei cinci finalisti ai programului si-au prezentat conceptele de afaceri in fata unui juriu distins format din lideri de afaceri si sustenabilitate. Koalaa si Moner Bondhu au primit un premiu combinat de 200.000 de euro si vor beneficia de un mentorat de un an cu experti de la Tommy Hilfiger si de la INSEAD – una dintre cele mai mari scoli de afaceri din lume – pe langa un spatiu in Programul de Antreprenoriat INSEAD HansWahl Impact, care este conceput pentru a cultiva lideri inovatori prin reunirea oamenilor, culturilor si ideilor. Koalaa a fost, de asemenea, votat „Preferatul publicului” de catre asociatii Tommy Hilfiger, castigand inca un premiu de 15.000 EUR.
Castigatorii celei de-a patra editii Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge sunt:
Koalaa: O initiativa britanica care creeaza proteze confortabile, accesibile si moi pentru membrele superioare, oferind in acelasi timp o comunitate de sprijin, a primit 115.000 EUR. „Echipa noastra abia asteapta sa ajute si sa ofere suport acestei comunitati incredibile”, a spus Nate Macabuag, fondatorul Koalaa. „Putem aprecia ce inseamna sa ai proteze confortabile si accesibile si dorim sa ne extindem astfel incat sa ajutam oameni de toate varstele. Castigand in cadrul acestui program inseamna ca putem genera un impact real si putem construi comunitatea noastra de sprijin peer-to-peer.”
Moner Bondhu: O companie startup din Bangladesh, care ofera tuturor servicii de sanatate mintala si bunastare accesibile si la preturi prietenoase, a primit 100.000 EUR. „Suntem onorati sa fim desemnati castigatori ai Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, a declarat Tawhida Shiropa, fondator si CEO al Moner Bondhu. „Ne angajam sa ne promovam misiunea la scara globala, oferind consiliere profesionala, ateliere si formare tuturor, in special lucratorilor din fabricile de confectii, femeilor si tinerilor din Bangladesh. Castigarea din cadrul acestui program este inca o modalitate prin care facem o diferenta reala.”
„Ca brand global, avem responsabilitatea de a amplifica vocile inovatorilor care isi propun sa aduca schimbari pozitive in industria noastra”, a spus Tommy Hilfiger. „Trebuie depusa mai multa munca pentru a obtine o adevarata incluziune in peisajul modei. Pozitivitatea si spiritul antreprenorial pe care fiecare finalist le-a adus la masa ma face sa sper ca ne indreptam in directia cea buna.”
Juratii care au participat la evenimentul final Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge au fost:
• Tommy Hilfiger
• Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe
• Halima Aden, Fost Model si Activista
• Esther Verburg, EVP, Sustainable Business and Innovation, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe
• Adrian Johnson, Antreprenor Media, Profesor Adjunct de Antreprenoriat la INSEAD
• Katrin Ley, Managing Director, Fashion for Good
• Yvonne Bajela, Partener de investitii si Membru al Consiliului
Cea de-a patra editie a programului a fost lansata in martie 2022, cu peste 250 de aplicatii primite de la antreprenori sociali din intreaga lume. Pe parcursul unui proces in mai multe etape, de un an, asociatii Tommy Hilfiger si arbitrii selectati din randul faniilor brand-ului au restrans lista la cinci finalisti, pe baza unui set strict de criterii. In preajma evenimentului final, antreprenorii au finalizat propuneri de design sprint alaturi de expertii Tommy Hilfiger, unde au prezentat cele mai stringente provocari de afaceri si au dezvoltat solutii practice. Apoi si-au rafinat propunerile prin prezentarea acestora in fata unui grup selectat de afaceristi specializati pe capital de risc.
Misiunea lui Tommy Hilfiger este de a deveni o companie de design & lifestyle pozitionata ca lider in promovarea unui stil de viata sustenabil, care nu iroseste nimic si ii intampina pe toti (Waste Nothing and Welcome All) prin modul in care isi creeaza produsul, isi gestioneaza operatiunile si se conecteaza cu comunitatile si partile interesate. Mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger pot fi gasite pe global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge mai multe detalii sunt disponibile aici: responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge. Procesul de aplicare pentru a cincea Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge urmeaza sa inceapa in cursul anului 2023.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.