
Catalogul anual IKEA, atât de îndrăgit de fanii brandului, sărbătorește aniversarea a șapte decenii de la prima lansare și se transformă într-un ghid digital mai modern și mai sustenabil, cu o mulțime de soluții pentru crearea unei vieți mai bune acasă, disponibile tuturor oricând, la doar un click distanță. Coperta ediției 2021 este dedicată somnului, momentul de tihnă important pentru toată lumea.
Anul acesta, diferențele de la nivelul noului Catalog IKEA apar chiar de pe copertă: conceptul de ghid pentru inspirație este introdus chiar pe coperta-față și cea de interior, prin câteva idei simple care să te ajute la îmbunătățirea vieții cotidiene de acasă. Paginile de la interior dezvoltă conținutul mai pe larg, oferind sfaturi inteligente și idei practice care demonstrează că procesul de mobilare a casei poate fi simplu și accesibil tuturor.
„Se pare că viața de acasă nu a fost niciodată atât de importantă ca acum, iar noi, la IKEA, am căutat să răspundem prin intermediul noului Catalog, un material în format modern, în care împărtășim cunoștințe și inspirație pentru mobilarea casei. Așa cum indică și coperta, tema Catalogului IKEA 2021 gravitează în jurul somnului, iar noi înțelegem perfect că o singură soluție nu poate fi potrivită tuturor. Unii oameni preferă să doarmă în timpul zilei, alții se odihnesc mai bine pe canapea. Suntem diferiți, dar cu toții visăm la un somn tihnit. Vrem să oferim soluții pe care să și le poată permite toată lumea, soluții pe înțelesul tuturor, soluții în care oamenii să se regăsească,” a declarat Theodor Nica, Communication and Interior Design Manager, IKEA România.
Cel mai recent format digital al publicației va oferi un conținut mai cuprinzător, mai convenabil și mai bogat, oferind un avantaj cel puțin comod – identificarea imediată a produselor prin imagini; astfel, utilizatorul poate accesa informații despre un produs printr-un singur click pe o fotografie și îl poate plasa într-o galerie, sincronizată la coșul de cumpărături de pe site-ul IKEA.
Tranziția la formatul digital face mai accesibil celebrul Catalog IKEA, iar prin lansarea sa, compania ia măsuri clare pentru o viață mai sustenabilă acasă și face un nou pas către obiectivul de a avea un impact pozitiv în combaterea schimbărilor climatice până în 2030, astfel că noua ediție nu va fi distribuită în format fizic, în locuințele oamenilor. Cu toate acestea, fanii formatului tradițional, ce va fi imprimat pe hârtie 100% sustenabilă, certificată FSC™, îl vor putea găsi în continuare gratuit în magazinele IKEA.
Versiunea digitală a Catalogului va fi disponibilă de la mijlocul lunii august, iar clienții pot ridica varianta printată din magazine începând cu 1 septembrie.
IKEA România • Magazinul IKEA Băneasa a fost inaugurat pe 21 martie 2007, fiind urmat de magazinul Pallady, care și-a întâmpinat primii vizitatori pe 24 iunie 2019. Cele două magazine pun la dispoziția clienților peste 9,500 de produse funcționale și accesibile, astfel încât cât mai mulți oameni să își poată permite să aibă o locuință primitoare și confortabilă. Pentru a aduce articolele brandului cât mai aproape de cât mai mulți oameni, IKEA a deschis centre de livrare în Brașov, București, Cluj, Constanța, Iași și Timișoara. În timpul anului fiscal 2019 (01.09.2019-31.08.2019), magazinele IKEA din România au primit peste 3,6 milioane de vizitatori, în timp ce website-ul www.ikea.ro a înregistrat peste 22 de milioane de accesări.
Ingka Group • Grupul Ingka (Ingka Holding B.V. și entitățile sale controlate) este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care deține și operează IKEA în baza unor acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. Ingka Group are trei domenii de activitate: IKEA retail, Ingka Investments și Ingka Centres. Grupul Ingka este partener strategic în sistemul de franciză IKEA, operând 374 magazine IKEA în 30 de țări. Aceste magazine au avut 839 de milioane de vizite în timpul anului financiar 2019 și 2.6 miliarde de vizite pe platforma www.Ikea.com. Grupul Ingka operează afaceri sub viziunea IKEA – de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru și mai mulți oameni, oferind o gamă largă de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale, cu un design de calitate, la preţuri cât mai accesibile celor mai mulţi oameni.