– Fashion Days a înregistrat o valoare a comenzilor de aproape 70 de milioane de lei
– Aproximativ 150.000 de comenzi plasate, cu 50% mai multe decât în anul precedent
– Valoarea medie a coșului de cumpărături – aproximativ 450 de lei
Cel mai mare eveniment de sale al anului la Fashion Days, Black Friday, s-a încheiat vineri, la miezul nopții, cu cifre-record. Pe parcursul celor 3 zile de campanie, clienții Fashion Days au plasat aproximativ 150.000 de mii de comenzi, în valoare totală de aproape 70 de milioane de lei. Creșterea față de ediția din 2018 a ajuns, astfel, la aproximativ 50%.
„Pentru acest Black Friday le-am promis clienților livrare rapidă și ne-am ținut de cuvânt, astfel că, în primele 2 zile am expediat peste 120.000 de produse. Această ediție a Black Friday confirmă faptul că standardele serviciilor oferite reprezintă un un aspect foarte important pentru cumpărătorii de fashion online și că acest eveniment este cea mai bună ocazie din an pentru a se răsplăti cu produse de calitate, la cele mai bune prețuri. Creșterea prețului mediu al unui produs achiziționat este de aproape 100 de lei în ultimii doi ani, ajungând la 255 de lei, ceea ce confirmă interesul românilor pentru produse premium”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Coșul mediu a crescut, de asemenea, de la 400 de lei în 2018, la 450 de lei. În total, în cele 3 zile de eveniment, platforma Fashion Days a fost accesată de peste 1,5 milioane de persoane, cu 35% mai multe, comparativ cu anul trecut. Aplicația Fashion Days a fost principala sursă de comenzi, peste 70% dintre produse fiind achiziționate de pe un dispozitiv mobil.
Cel mai mare Black Friday de la Fashion Days
Cu 85% dintre produse la cele mai bune prețuri din an, Fashion Days a fost destinația de online fashion în cele 3 zile de Black Friday. Bărbații au fost tot mai interesați de oferte, astfel că 40% dintre comenzi au fost plasate de către aceștia, o creștere de 8% față de 2018.
Cele mai căutate produse:
– Cizme femei
– Pantofi sport femei
– Pantofi sport bărbați
– Genți
– Geci & jachete femei
Cele mai vândute produse (femei):
– Pantofi sport Puma
– Cizme scurte, negre, UGG
– Cizme scurte, maro, UGG
– Pantofi sport New Balance
– Geantă Beverly Hills Polo Club
Cele mai vândute produse (bărbați):
– Pantofi sport Puma
– Pantofi sport mid-high Nike
– Ghete impermeabile Trespass
– Pantofi sport de piele Nike
– Set ceas și brățară armani exchange
Cele mai achiziționate branduri:
– UGG
– Nike
– Guess
– Puma
– Trespass
Comanda cu cele mai multe produse a fost plasată din București și a inclus nu mai puțin de 50 de articole, iar cel mai scump colet a inclus 29 produse și valorează 11.392 de mii de lei.
Orașele/județele din care s-au făcut cele mai multe comenzi:
– București&Ilfov
– Constanța
– Cluj-Napoca
– Timișoara
– Iași
DESPRE FASHION DAYS
De peste 10 ani, Fashion Days este destinația online ce oferă experiențe nelimitate de fashion celor peste 1.000.000 de clienți din România, Bulgaria și Ungaria. Compania pune la dispoziția tuturor o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii de la branduri internaționale de top precum United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker și multe altele.
Fashion Days oferă servicii cu valoare adăugată precum livrare flexibila – în peste 600 de Oficii Poștale și în showroom-urile eMAG – retur gratuit, verificarea coletului la livrare. De asemenea, clienții se bucură de achiziționarea rapidă a produselor prin aplicația de mobil și de posibilitatea introducerii articolelor dorite în secțiunea FAVORITE. Aceștia pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului pentru ca plata comenzii să poată fi efectuată instant.