Chatbot-ul Victor devine asistentul virtual al Up Romania

Up Romania isi extinde mijloacele de interactiune cu beneficiarii de carduri Up Romania printr-un asistent virtual, disponibil pe toate platformele companiei – upromania.ro, uponline.ro si in aplicatia Up Mobil.

Asistentul virtual, Victor, a fost dezvoltat si implementat prin Inform Lykos, partener de implementare DRUID, pe baza tehnologiei conversationale proprietare, si poate fi accesat in orice moment.

Beneficiarii actuali ai Up Romania vor putea afla de la Victor informatiile despre soldul din cont, cum sa-si blocheze sau activeze cardul, care e valabilitatea sumei de pe card, unde pot utiliza biletele de valoare, precum și cum să-și modifice numărul de telefon aferent contului. Pentru cei interesati, dar care nu sunt inca beneficiari ai produselor electronice Up Romania, chatbot-ul Victor va oferi detalii despre serviciile si produsele Up Romania.

Bazat pe inteligenta artificiala, asistentul virtual va putea interactiona cu publicul prin intrebari deschise. Astfel, prin procesarea limbajului natural, Victor va putea invata din interactiunile cu beneficiarii de carduri Up Romania pentru a le da raspunsuri complexe. Pentru nevoile specifice, utilizatorii vor putea incepe o conversatie direct din platformele companiei, fiind ghidati de sugestiile de subiecte facute de Victor.

„Digitalizarea ramane in centrul strategiilor de dezvoltare ale Up Romania. De aceea, ne concentram pe dezvoltarea solutiilor de tip self-service, disponibile 24/7, la un click distanta pentru utilizatori. Implementarea chatbot-ului Victor este cea mai recenta experienta digitala moderna, prin care ne dorim sa simplificam si sa personalizam interactiunea noastra cu beneficiarii cardurilor Up Romania, indiferent de produs. Victor, un nume care inseamna „invingator in viata”, este gandit astfel incat sa raspunda nevoilor recurente ale utilizatorilor Up Romania, folosind un limbaj simplu si natural”, a declarat Elena Pap, director regional Up Group.

„Tehnologia conversationala si beneficiile arhitecturii DRUID, combinate cu deschiderea Up Romania spre digitalizare, au permis echipei tehnice INFORM o implementare rapida a solutiei. Credem cu tarie ca introducerea Chatbots Journeys, va imbunatati prin transformarea digitala profilul multor organizatii.

In urma investitiilor sustinute in analisti cu experienta si in expertiza tehnica, vom continua sa oferim servicii profesionale de cea mai buna calitate clientilor nostri, contribuind la succesul planurilor lor de transformare digitala”, a declarat Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al INFORM Group.

„Suntem extrem de incantati de initiativa Up Romania de a pune la dispozitia beneficiarilor sai o solutie conversationala care sa preia direct din orice platforma solicitarile acestora. Implicarea partenerului nostru – Inform Lykos – a fost prompta si a asigurat o implementare lina. Suntem convinsi ca Victor va deveni instant un ajutor de incredere pentru Up Romania”, afirma Liviu Dragan, CEO DRUID.

Beneficiarii de carduri Up Romania vor putea in continuare interactiona cu reprezentantii Up Romania prin platformele de social media si prin call center-ul companiei, la numarul 021 402 82 23.

Despre Grupul Up:
Grupul Up este un grup international si solid. Prezent in peste 30 de tari, Grupul Up isi adapteaza expertiza la specificul local. Zi de zi este alaturi de 29 de milioane de persoane din intreaga lume prin zeci de marci de produse si servicii: tichete, carduri sau aplicatii mobile.
www.up.coop 

Despre Up Romania:
Up Romania face parte din Grupul Up si deserveste peste 25.000 de clienti si 800.000 de beneficiari. Cu o prezenta de 20 ani in Romania, compania ofera diverse instrumente de motivare si solutii financiare avantajoase pentru performanta businessului companiilor: 
•Produse si servicii care faciliteaza viata de zi cu zi a salariatilor prin accesul la beneficii in multe domenii – carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultura, Up Vacanta;
•Platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii;
•Servicii dedicate comerciantilor;
•Solutii personalizate pentru modernizarea sectorului de actiune sociala – tichete sociale, tichete sociale pentru gradinita;
•Solutii pentru achizitii inteligente dedicate companiilor mici si mijlocii – IMM – platforma Up Achizitii.

Despre Inform Lykos
INFORM (LYK.ATH) ofera produse si servicii pentru gestionarea sigura a documentelor si informatiilor, inovand in transformarea digitala a intreprinderilor si organizatiilor prin furnizarea de solutii specializate. Are 4 facilitati de productie in Grecia, Romania si Albania si o pozitie de lider pe pietele Europei Centrale si de Est, atat in sectorul public cat si in cel privat.  Pentru mai multe informatii, puteti vizita site-ul www.informlykos.com.

Despre DRUID
DRUID (www.druidai.com) este o companie de tehnologie conversationala AI care dezvolta asistenti virtuali inteligenti pentru organizatii de tip Enterprise. Prin integrarea cu roboti UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe in care sistemele informatice schimba informatii cu utilizatori umani intr-un limbaj natural, prin orice canal digital de comunicare. In mai putin de 2 ani de la lansare, DRUID are deja in Romania peste 50 de clienti Enterprise, in timp ce pe pietele internationale, compania a semnat contracte in Marea Britanie, Australia sau SUA.