– Afecțiunile oculare reprezintă o problemă globală majoră a zilelor noastre, cauzând reducerea sau chiar pierderea vederii pentru 2.2 miliarde de oameni1 din întreaga lume.
– Ziua Mondială a Vederii își propune să atragă atenția asupra afecțiunilor oculare și a consecințelor lor –persoanele care nu se bucură de o vedere optimă au dificultăți în a avea o viață socială firească, de a performa la locul de muncă și de a se bucura de viață.
Astăzi se marchează Ziua Mondială a Vederii, iar tema din acest an este „ Speranța pentru vedere”. Tema a fost aleasă ca urmare a pandemiei COVID-19; mulți pacienți cu tulburări de vedere au fost afectați, iar tratamentele au fost deprioritizate. Această zi, prin tema abordată, „Speranța pentru Vedere”, își propune să inspire comunitatea oftalmologică, să ofere speranță cu privire la soluții viitoare, încurajând pacienții să caute sprijinul de care au nevoie.
În contextul în care incidența afecțiunilor cronice crește odata cu îmbătrânirea populației, sunt necesare investiții tot mai mari pentru a reduce povara afectării sau pierderii vederii din pricina unor afecțiuni care pot fi prevenite. Printr-un tratament adecvat și cu măsuri corecte de prevenție, peste 75% dintre aceste afecțiuni pot fi evitate.1,2,3
Despre Ziua Mondială a Vederii
Ziua Mondială a Vederii este un eveniment anual de conștientizare a afecțiunilor care lezează vederea și pot cauza pierderea ei. Ea se sărbătorește în a doua zi de joi a lunii octombrie. Această zi este coordonată de către Agenția Internațională pentru Prevenirea Orbirii. Anul acesta, Ziua Mondială a Vederii se serbează în 8 octombrie sub motto-ul “Speranță pentru vedere”.
Mai multe informații despre efortul Companiei Bayer în domeniul afecțiunilor retiniene sunt disponibile pe canalul de LinkedIn al diviziei de oftalmologie al companiei.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Totodată, GrupulBayerîşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Bayer s-a angajat să respecte principiile dezvoltării sustenabile, iar brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2019, Grupul Bayer avea aproximativ 104,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 43,5 de miliarde Euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,9 miliarde de Euro, iar cele cu Cercetarea şi Dezvoltarea la 5,3 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.com.
Declarații anticipative
Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de Grupul Bayer sau echipa de management a subgrupului. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.
1World Health Organization. World Report on Vision. Available at: www.who.int/publications-detail/world-report-on-vision. Last accessed: September 2020.
2World Health Organization. Universal eye health: a global action plan 2014-2019. Geneva: WHO, 2013. Available at: www.who.int/blindness/AP2014_19_English.pdf?ua=1. Last accessed: September 2020.
3International Agency for the Prevention of Blindness. Global Vision Impairment Facts. Available at: www.iapb.org/vision-2020/who-facts. Last accessed: September 2020