Cum s-a incheiat povestea B.U. #AbsoluteMeStories

Joi, 15 iunie, în cadrul unui eveniment de socializare alături de prietene vechi și noi ale brandului B.U., am scris ultimul capitolul al campaniei Absolute Me Stories.

O poveste frumoasă, presărată cu multe momente autentice, #AbsoluteMeStories a adus în prim-plan feminitatea absolută a fiecăreia dintre noi și istoriile de viață trăite cu pasiune și jovialitate.

#AbsoluteMeStories
Campania #AbsoluteMeStories s-a desfășurat pe parcursul a două luni din această primăvară capricioasă, anotimp care a punctat perfect derularea faptelor ca în povești – cu puncte culminante, cu bucurii și cu provocări.

În cele opt săptămâni de concurs, fetele s-au înscris pe platforma www.absolutemestories.com și au creat colaje foto și video cu clipele memorabile din viața lor. Pentru curajul de a-și expune poveștile de viață şi de a se transforma ȋn cărți deschise, participantele au fost răsplătite săptămânal cu produsele noii game B.U. Absolute Me și selfie stick-uri, iar marile premii au fost camerele foto Fujifilm Instax mini 8, pentru a captura mai bine instantaneele, și un telefon iPhone 7.

Povestea din spatele poveștii
Campania s-a desfășurat la nivel regional în mai multe țări din Estul și Sud-Estul Europei pe platforma dedicată fiecăreia în parte. România a fost țara cu cele mai bune rezultate, pe microsite înregistrându-se peste 5000 de înscrieri și peste 170.000 de vizualizări.

Cu ocazia întâlnirii cu jurnalișii din presa print și online, Adriana Ilioiu, marketing manager Sarantis România, a împărtășit faptul că B.U. se află pe piața din România de 21 de ani, păstrându-și poziția de lider pe EDT mass-market și editând în fiecare an o pagină din povestea sa.

Pentru cât mai multe motive de sărbătoare și voie bună pentru o vară de neuitat, B.U. promite și alte surprize! Dar mai multe despre toate acestea într-o viitoare comunicare. Povestea continuă sub altă formă…

B.U. Romania
www.instagram.com/B.U.Romania/
www.facebook.com/B.U.Romania/