
Prezentăm campania Primăvară-Vară 2023, o evadare hedonistă într-un parc de distracţii fantomatic – Diesel colectia Insula Placerii.
Concepută ca un loc de joacă pentru fiecare dorinţă, admiterea este permisă răspunzând la o întrebare simplă: „Care este plăcerea ta?”
Alăturaţi-vă într-o plimbare hiperrealistă, sălbatică, prin Insula Plăcerii, peisajul fantastic Diesel de divertisment highly styled, pentru adulţi. Toate dorinţele şi indulgenţele sunt binevenite, în timp ce atitudinile pline de judecată – nu.
Directorul creativ Glenn Martens, art directorul Chris Simmonds şi fotograful Johnny Dufort şi-au imaginat campania Diesel SS23 ca pe o casă de distracţii pentru adulţi, populată de personaje care caută plăcere, îmbrăcate în Diesel, care sunt încurajate să dea frâu liber celor mai profunde impulsuri şi să se lase conduse de ele. Insula Plăcerii este all-inclusive din toate punctele de vedere. Distribuţia reprezintă amploarea genurilor, raselor, tipurilor de corpuri şi vârstelor care formează mulţimea Diesel. Conceptul reflectă îmbrăţişarea noastră a individualismului sfidător şi a exprimării de sine sub toate formele. Toţi sunt invitaţi să fie ei înşişi.
Alăturaţi-vă petrecerii la piscină. Există o piscină, o limuzină luxoasă roz şi un roller coaster psihedelic. Chiar şi scările şi toaletele reprezintă oportunităţi pentru întâlniri neaşteptate.
Campania prezintă piesele highlight ale colecţiei, de la un top Oval D sau o salopetă, la piese pentru bărbaţi Super Logo. Apar denimul decolorat în corsete, camuflajul peel-off, pantalonii cargo monster şi siluetele inspirate din couture. Moda reflectă atitudinea la Pleasure Island – dezinhibată, sexy şi plină de curiozitate. Joacă-ţi personajul complex în look-uri din gamele Pop, Utility, Denim şi Artisanal, din runway show-ul Diesel SS23 al lui Glenn Martens.
DESPRE DIESEL
Diesel este o companie de lifestyle inovativă, internaţională, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului şi evoluând la a fi un lider în premium fashion, Diesel reprezintă acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consacrată.
Colecţiile brandului includ apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living.
Descoperirea, susţinerea şi stimularea creativităţii sunt parte din AND-ul Diesel şi al companiei-mamă OTB, grupul international de modă şi lux ce alimentează o varietate de branduri şi companii iconice globale.