Diesel incepe noua decada prin lansarea strategiei de sustenabilitate For Responsible Living

În timpul unui mic dejun cu media, în Milano, Renzo Rosso, Președintele OTB și fondatorul Diesel, a lansat strategia For Responsible Living a brandului, un angajament de a acţiona pentru beneficiul actualei și viitoarelor generații, și pentru a asigura succesul Diesel într-o lume ȋn continuă evoluţie.

Anunțul Diesel privind strategia sa de sustenabilitate se bazează pe patru piloni-cheie și pe angajamentele denumite Be The Alternative, Stand For The Planet, Celebrate Individuality și Promote Integrity.

Bazându-se pe filozofia și perspectivele sale pozitive, Diesel se angajează formal să implementeze o strategie de afaceri responsabilă, bazată pe respectul față de oameni și față de mediu. Diesel a colaborat pentru crearea aceastei strategii cu compania de consultanță şi comunicare privind sustenabilitatea Eco-Age și va fi sprijinit de aceasta și în implementarea planului. Cu ajutorul Eco-Age, Diesel va încerca să se partenerieze cu organizaţiile locale din toate teritoriile sale de la nivel global, pentru a intensifica impactul asupra comunităților, ca parte integrată din For Responsible Living.

Lansarea For Responsible Living marchează începutul unei călătorii cu însemnătate. În următoarele luni, Diesel va defini ținte măsurabile pentru viitor și va înregistra continuu și în mod public progresul pentru a demonstra angajamentul spre un business responsabil pentru generaţia actuală şi viitoarele generații.

Renzo Rosso afirmă: “Am crescut și, de fapt, încă trăiesc la țară, înconjurat de natură, este locul unde mă simt cu adevărat acasă și pe care îl iubesc din adâncul sufletului. La momentul actual suntem puși în fața unei provocări vitale, cea mai mare de până acum, pe măsură ce devenim din ce în ce mai conștienți de impactul social, economic și de mediu al industriei modei, iar Diesel este gata să ȋi facă faţă.”

Livia Firth, co-fondator și Director de Creație al Eco-Age, afirmă despre colaborare: “Îl felicit pe Renzo Rosso pentru curajul pe care l-a avut de a face public acest pas și de a ȋncepe această călătorie dificilă. Este nevoie de îndrăzneală și de seriozitate și știu că Renzo le are pe ambele, din plin. Eco-Age a acompaniat Diesel în ultimele luni pentru a contura cadrul strategiei For Responsible Living, iar munca alături de echipa Diesel a fost o adevărată bucurie. ”

DIESEL FOR RESPONSIBLE LIVING

Angajamentul
Prin publicarea strategiei noastre For Responsible Living, ne angajăm în mod formal să implementăm o strategie de afaceri responsabilă, bazată pe respectul față de oameni și față de mediu.
Bazându-ne pe filozofia și perspectivele noastre pozitive, strategia noastră de sustenabilitate este centrată în jurul a patru piloni și angajamente-cheie:

Be the alternative
Ne angajăm în a crea produse și ambalaje alternative, fabricate responsabil, căutând materiale cu impact scăzut asupra mediului și tehnici inovatoare, ȋn a investi în cercetare și dezvoltare și ne angajăm să colaborăm cu alţi jucători din industrie pentru a găsi soluții mai sustenabile pe parcursul tuturor stadiilor din lanțul nostru valoric.

Stand for the planet
Ne angajăm să luăm parte în lupta împotriva schimbărilor climatice și în strângerea de fonduri pentru administrarea mediului, prin minimizarea emisiilor noastre de gaze cu efect de seră, reducerea amprentei de apă și creșterea ratelor de reutilizare și reciclare de pe parcursul operațiunilor noastre.

Celebrate individuality
Ne angajăm să creștem și să dezvoltăm o cultură a sustenabilității în cadrul companiei noastre, onorând drepturile angajaților noștri și diversitatea lor, care ne permit să prosperăm, tratându-i pe toți în mod egal și sprijinindu-ne angajații să își dezvolte potențialul, ȋn timp ce promovăm un mediu de lucru sigur.

Promote integrity
Ne angajăm să lucrăm pentru a ajunge la cele mai ridicate standarde sociale și de mediu pe parcursul lanțului nostru de aprovizionare, prin îmbunătățirea trasabilității produselor noastre și promovarea practicilor pozitive printre distribuitorii noștri.

Despre Diesel
Diesel este o companie inovativă internațională de lifestyle, care produce o gamă largă de jeanși, haine și accesorii. Încă de la înființarea sa, în 1978, Diesel a evoluat din a fi un pionier în denim și în imbrăcămintea casual premium, devenind o adevărată alternativă la piața de lux consacrată. În ciuda dezvoltării sale, filozofia Diesel a rămas aceeași: un brand care militează pentru pasiune, individualism și exprimarea sinelui. Descoperirea, sprijinirea și promovarea creativității fac parte din ADN-ul Diesel și al companiei-mamă, OTB. Grupul nostru crede în tinerii designeri internaționali și contribuie la finanțarea inițiativelor care explorează și descoperă noi talente creative, precum ITS, platforma internațională concepută în 2002 care lansează și sprijină tinerele minți creative din întreaga lume.

Despre Eco-Age
Eco-Age este o companie de consultanţă specializată în sustenabilitate și comunicare. Suntem o voce renumită și de încredere, expertă în aducerea unor schimbări pozitive și sustenabile pentru publicul cheie.

Poveștile noastre privind sustenabilitatea, consolidate de dovezi, și programele de schimbare rezonează atât cu consumatorii, cât și cu persoanele din interiorul industriei. În ultimul deceniu, am dezvoltat expertize specifice în lanțurile de aprovizionare, textile, măsurarea impactului, comunicări interne și externe, PR și planificarea evenimentelor. Programele pe care le dezvoltăm sunt aliniate la practicile internaționale și se încadrează în obiectivele globale. Aceast lucru înseamnă că schimbarea pe care o ajutăm să înceapă este reală și are o bază solidă.

Scopul nostru este distilarea cunoștințelor, expertizei, entuziasmului și talentului nostru prin campanii, strategii și programe care aduc schimbări reale și fundamentate. Acest lucru nu numai că ajută la promovarea sustenabilităţii durabile, dar oferă noii generații de consumatori conștienți motive convingătoare pentru a investi – emoțional și financiar – în mărcile partenerilor noștri.

Partenerii noștri actuali includ branduri de îmbrăcăminte și bijuterii de lux, fashion retaileri (inclusiv cei care activează online), companii imobiliare, lideri de opinie celebrities, academii de film, televiziune și muzică și asociații de modă din întreaga lume.