Diesel se deschide pe Rue Saint-Honoré, in Paris

Conceput special pentru strada emblematică din capitala franceză a modei, noul magazin exprimă etosul Diesel într-un context parizian.

Diesel aduce spiritul identităţii sale curajoase, aduce individualitate, libertate şi ireverenţă pe istorica Rue Saint-Honoré, alăturându-se celor mai prestigioase case de modă şi lux, într-una dintre cele mai faimoase destinaţii de shopping din lume. Situat pe Rue Saint-Honoré 223, spaţiul reprezintă cea mai înaltă expresie a brandului în ceea ce priveşte moda şi designul, sub direcţia creativă a lui Glenn Martens, a cărui viziune îndrăzneaţă a revigorat Diesel pentru o nouă generaţie.

Definit de aplicaţia grafică iconică a panourilor publicitare Diesel din metal roşu, magazinul reprezintă cea mai extinsă şi puternică interpretare a conceptului de design de retail recent lansat, care conectează întreaga flotă globală de magazine Diesel.

Partea decorativă este inspirată de panourile publicitare care celebrează reclamele Diesel vintage, precum cele care erau poziţionate pe autostrăzi americane legendare, cum ar fi Route 66. Pentru a aduce spiritul brut al şoselei înăuntru, pereţii sunt acoperiţi cu panouri din oţel brut nituit, ca şi când panourile publicitare ar fi fost date jos, reutilizate şi inversate. Genţile 1DR şi colecţiile-capsulă sunt afişate într-o cameră captivană, instagramabilă, în care pereţii cu panouri publicitare ce par a se dezlipi dau o aură bântuitoare, cu mai multe straturi de nostalgie şi noutate, în acelaşi timp. Tratamentul este ca un ecou al motivului de design artizanal al lui Glenn, care a apărut şi reapărut pe podiumurile sale.

Camera Roşie, o cameră monocromatică îndrăzneaţă, înconjurată de pereţi lăcuiţi integral în roşu-Diesel, este dedicată denimului, inima mărcii. O scară roşie şi un lift duc la etaj, unde starea de spirit se schimbă. Pereţii texturaţi şi tavanele expuse, cu casete luminoase suspendate şi ferestre cu jaluzele orizontale, evocă un spaţiu-studio minimalist pentru colecţia ready-to-wear, pentru pantofi şi genţi.

Magazinul Diesel Paris Rue Saint-Honoré reprezintă o destinaţie specială, o oportunitate de a surprinde clienţii cu cel mai puternic limbaj vizual al Diesel. O colecţie-capsulă din denim solarizat va fi disponbilă exclusiv în magazin. Definită de o decolorare la soare şi un imprimeu din folie metalică refractată, capsula constă într-un Track Denim hoodie şi pantaloni asortaţi din denim, un tricou, un top şi o rochie cu emblema Oval D pe piept, cizme peste genunchi din denim solarizat şi o nouă versiune a genţii 1DR.

DESPRE DIESEL
Diesel este o companie de lifestyle inovativă, internaţională, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului şi evoluând la a fi un lider în premium fashion, Diesel reprezintă acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consarată.

Colecţiile brandului includ apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living.

Descoperirea, susţinerea şi stimularea creativităţii sunt parte din AND-ul Diesel şi al companiei-mamă OTB, grupul internaţional de modă şi lux ce alimentează o varietate de branduri şi companii iconice globale.