Diesel şi magazinul Rinascente din Milano se asociază pentru un takeover îndrăzneţ al locaţiei, înfăţişând iconografia curajoasă în alb şi roşu a logoului Diesel Biscotto.
Începând din ianuarie, imediat după Milan Men’s Fashion Week şi până pe 6 februarie, Rinascente Milano devine un far al ireverenţei şi atitudinii neînfricate Diesel, conceput pentru a atrage atenţia şi pentru a lăsa o impresie de neşters. În mărime supradimensionată şi grafic, logoul Biscotto îmbracă exteriorul magazinului şi celebrele sale ferestre arcuite. La interior, nivelul inferior şi scările rulante sunt transformate într-un magazin pop-up Primăvară Vară 2023 acoperit în întregime cu sigla mărcii, aplicată pe instalaţia permanentă Rinasente Air Snake.
Colaborarea Diesel x Rinascente include două piese exclusive – ediţii limitate ale genţii 1DR şi 1DR Pod realizate din denim cu margini brute, inspirate din show-ul de podium Diesel FW, fiecare piesă prezentând o etichetă dedicată acestei colaborări. Ferestrele pop-up-ului şi magazinului sunt dedicate celei de-a doua lansări a colecţiei Primăvară-Vară ’23, cu accent pe denimul tăiat artizanal Tiger Breaks, pe Diesel Rehab Denim produs responsabil şi pe Jacron Patch.
Pe lângă pop-up, Diesel şi Rinascente au proiectat o zonă personalizată de cafenea, unde clienţii se pot relaxa şi bucura de atmosfera Diesel în timp ce fac cumpărături. Întreaga experienţă este gândită #ForSuccessfulLiving.