
În prim-plan, campania logo Pre-Fall 2023, o joacă în cultul modei, unde discipolii sunt uniţi de dragostea lor pentru “D-ul” Diesel şi valorile pe care le împărtăşesc: libertate, individualism, umor şi rebeliune.
O călătorie prin mintea mereu radicală a lui TOMM¥ €A$H, în care toată lumea este invitată să simtă puterea şi influenţa crezului anticonformist Diesel, în toată ironia sa stylish.
Bine aţi venit la Dieseltopia, un spaţiu comun, sigur, unde membrii tribului Diesel vin să se exprime şi să îşi exprime dragostea pentru toate lucrurile “D”.
Directorul Creativ Glenn Martens, Art Directorul Chris Simmonds şi fotograful Marili Andre şi-au imaginat campania Pre-Fall ’23 cu un look ironic şi lipsit de respect al logomaniei şi produselor cult care ne entuziasmează şi ne unesc. Cântăreţul şi rapperul estonian TOMM¥ €A$H joacă rolul guruului imagiar al tribului, un ciudat magnetic care întruchipează un cod anticonformist cu mustaţa lui subţire şi stilul ciudat. Familia sa hype se bazează pe fiecare cuvânt, angajându-se în ritualuri neobişnuite, menite să augmenteze valorile Casei – individualism, libertate, umor şi rebeliune.
Urmăritorii lui Tommy îşi declară loialitatea faţă de “D” printr-o uniformă stylish. Însemnul Oval D, definit de logoul D înconjurat de un oval, s-a extins de la geanta 1DR (un best seller) si accesorii, către o întreagă colecţie – o familie, în limbajul merchandising – de ready-to-wear, lenjerie intimă, beachwear şi altele. Purtând Oval D, eşti parte din familie, semnalându-ţi loialitatea. Venerarea D-ului.
Campania prezintă geanta 1DR în culori pop vibrante, bikini Oval D şi pantaloni de trening din jerseu. Există hanorace Oval D, şepci Oval D, curele Oval D şi lenjerie intimă Oval D. Colecţia extinde tratamentele şi aplicaţiile logolui Oval D, explodându-l, miniaturându-l şi redându-l în culori hardware sau contrastante. Colecţia deserveşte căutării plăcerii, distracţiei, exprimării de sine şi satisfacţiei – pentru că, în cele din urmă, toată lumea merită un D foarte bun.
DESPRE DIESEL
Diesel este o companie de lifestyle inovativă, internaţională, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului şi evoluând la a fi un lider în premium fashion, Diesel reprezintă acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consacrată.
Colecţiile brandului includ apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living.
Descoperirea, susţinerea şi stimularea creativităţii sunt parte din AND-ul Diesel şi al companiei-mamă OTB, grupul international de modă şi lux ce alimentează o varietate de branduri şi companii iconice globale.