DRESSX si Diesel lanseaza in colaborare o colectie de digital fashion pentru Meta Avatars Store, prezentand denim emblematic si look-uri-semnatura in Metaverse

DRESSX, cel mai mare retailer de metamodă şi Diesel, renumitul brand italian, sunt încântaţi să anunţe lansarea pe Meta Avatars Store a unei colecţii exclusive, realizată în colaborare, înfăţişând denim, look-uri şi forme iconice din cele mai noi colecţii, pentru prima dată în format digital.

Parteneriatul reuneşte expertiza DRESSX în moda digitală şi stilul-semnătură Diesel pentru a depăşi graniţele dintre realitate şi lumea virtuală. Colaborarea se aliniază perfect la trendul în creştere al exprimării digitale, oferind o nouă modalitate pentru ca pasionaţii de modă să experimenteze renumita estetică Diesel în metavers. Împărtăşind pasiunea pentru inovaţie şi creativitate, DRESSX şi Diesel au lucrat meticulos pentru a se asigura că fiecare piesă a colecţiei surprinde esenţa identităţii modei Diesel. De la texturile distinctive ale denimului, la siluetele iconice, piesele digitale reflectă atracţia atemporală Diesel.

“Suntem încântaţi să ne unim forţele cu Diesel pentru a iniţia mişcarea modei digitale pe Meta Avatars Store,” au spus Daria Shapovalova şi Natalia Modenova, fondatoare DRESSX. „Această colaborare este o dovadă a angajamentului nostru de aduce cele mai renumite branduri de modă în metaverse şi de a oferi o experienţă world-class clienţilor nativ digitali care dezvoltă avatar-commerce. Împreună, creăm o punte între moda în format fizic şi cea digitală, oferindu-le pasionaţilor de modă o experienţă captivantă şi inovatoare.”

Colecţia exclusivă va include 10 look-uri iconice Diesel, create de brand şi aduse în metaverse de către DRESSX, pentru a oglindi oferta Diesel din magazinele fizice. Pasionaţii de modă digitală şi fanii brandului vor avea ocazia să-şi îmbrace avatarurile cu jachetele-semnătură din denim, jeans stylish, streetstyle contemporan şi legendarii sneakers Diesel – toate integrate perfect în Meta Avatars Store de pe Instagram, Facebook, Messenger şi Quest VR.

Stefano Rosso, CEO al BVX şi membru al Board Member al Grupului OTB, compania-mamă a Diesel, a declarat: “Această colaborare cu DRESSX reprezintă un capitol captivant pentru Diesel şi repunctează angajamentul brandului de a combina tehnologia cu moda. Suntem încântaţi să vedem piesele atemporale Diesel reimaginate în domeniul digital, ajutând utilizatorii să îşi exprime individualitatea în moduri unice şi fără precedent.”

Utiliizatorii platformei Meta vor avea ocazia să cumpere piesele digitale direct din Meta Avatars Store, putând să-şi personalizeze avatrurile cu stilul iconic Diesel.

DESPRE DIESEL

Diesel este o companie de lifestyle inovativă, internaţională, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului şi evoluând la a fi un lider în premium fashion, Diesel reprezintă acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consacrată. Colecţiile brandului includ apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living. Descoperirea, susţinerea şi stimularea creativităţii sunt parte din AND-ul Diesel şi al companiei-mamă OTB, grupul internaţional de modă şi lux ce alimentează o varietate de branduri şi companii iconice globale.

DESPRE DRESSX

DRESSX este un Metadulap de haine digitale, articole de modă NFT şi look-uri AR. La un an de la lansare, DRESSX a devenit cel mai mare magazin de modă digitală din lume, targetând generaţia Z şi milenialii care solicită o nouă soluţie de shopping – digitală, sustainable şi accesibilă. Moda digitală DRESSX a fost prezentată în Vogue Singapore, Vogue Business, WWD, HighSnobiety, Forbes, Financial Times şi alte mass-media de profil, cu coperţi pentru L’Officiel USA, L’Officiel Paris, L’Officiel Italy, Vogue Singapore, Haute Living şi altele. Compania a fost desemnată ca unul dintre finaliştii LVMH Innovation Award 2022 la categoria 3D/Virtual Product Experience & Metaverse. DRESSX este o companie de metamodă condusă şi fondată de femei.

Produsele DRESSX sunt: website, NFT marketplace, şi the DRESSX app (iOS şi Android).

Instagram
Twitter
Discord