eMAG sustine dezvoltarea comertului online cu o investitie de 90 milioane euro intr-un nou centru logistic

– Investiția în tehnologie pentru logistică va duce la creșterea productivității generând prețuri mai mici pentru clienți

– Noul centru logistic va duce la creșterea gamei de produse și servicii îmbunătățite de livrare
– Infrastructură pentru dezvoltarea accelerată a antreprenorilor digitali prin eMAG Marketplace
– Impact pozitiv asupra mediului: alimentare cu energie produsă de panouri solare și plantarea unei păduri pe o suprafață de 100.000 mp

eMAG investește 90 de milioane de euro într-un nou centru logistic, la km 19 al autostrăzii A1, care se va întinde pe o suprafață de 130.000 mp. Lucrările de construcție vor începe luna aceasta și se vor încheia în septembrie anul viitor, urmând ca, până în iulie 2022, să fie funcționale toate automatizările și tehnologiile.

Investiția în tehnologie pentru infrastructura logistică va contribui masiv la creșterea productivității, ceea ce va conduce la prețuri mai bune pentru clienți. Dacă până acum angajații mergeau să ia produsele de la raft, cu ajutorul noii tehnologii – un sistem revoluționar în materie de picking care va genera o productivitate de 4 ori mai mare – marfa va ajunge automat la angajat. De asemenea, comenzile multiple vor fi comasate într-un singur colet, ducând la scăderea volumului și a consumului de carton necesar pentru ambalarea fiecarui produs în parte. Viteza de livrare va crește pentru că se va reduce timpul de pregătire a comenzii din momentul plasării până în momentul predării către curier. În plus, capacitatea mare de stocare a noului depozit va permite creșterea gamei de produse din categorii precum fashion sau bunuri de larg consum, băuturi și alimente.

Centrul logistic este încă un pas în atingerea unuia dintre cele mai importante obiective pentru eMAG, acela de a oferi treptat infrastructură pentru antreprenorii digitali, fapt care va conduce la creșterea gamei de produse pe care sellerii le scot la vânzare. De mai bine de un an, Fulfillment by eMAG (FBE) le oferă comercianților din eMAG Marketplace servicii de manipulare a mărfii, stocare, livrare, retur și customer service. Astfel, clienții care cumpără din Marketplace beneficiază de servicii identice cu cele oferite de eMAG.

În proiectare și construcție s-a avut în vedere grija față de mediu și comunitate: noul depozit va fi alimentat cu energie verde prin intermediul a 40.000 mp de panouri solare, iar pe o suprafață de 100.000 mp se vor planta copaci.
 
„Această investiție este un pas major pentru dezvoltarea din următoarea decadă în care anticipăm o migrare masivă a oamenilor către comerțul în online și o accelerare a digitalizării afacerilor. Valoarea produsă cu ajutorul tehnologiei vă fi distribuită către toți cei care contribuie la evoluția eMAG. Astfel,  generăm beneficii pentru clienți, pentru antreprenorii digitali din eMAG Marketplace, pentru comunitate și pentru angajați”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.

Pentru a stimula și mai mult dezvoltarea zonei aferente acestui proiect logistic, autoritățile locale și centrale analizează înființarea unui parc industrial, atrăgând astfel noi investitori în zonă, alături de eMAG.

Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.