FlixBus anunta promotii de iarna. Unde veti putea calatori cu preturi care pornesc de la 19.99 lei

+ Bilete de autocar cu prețuri pornind de la 19.99 sau 29.99 lei pentru călătoriile spre Budapesta, Viena și Sofia

+ Prețurile speciale sunt valabile pentru călătoriile efectuate în perioada 10 februarie – 10 martie 2020

FlixBus anunță tarife promoționale pentru cursele spre trei capitale europene. Cel mai mare furnizor de transport de persoane cu autocarul pe distanțe lungi din Europa lansează o ofertă promoţională pentru biletele de autocar cumpărate în perioada 22- 23 ianuarie. Oferta este valabilă pentru călătoriile efectuate în perioada 10 februarie – 10 martie 2020.

Iubitorii de călătorii vor putea vizita Sofia, Budapesta sau Viena cu prețuri pornind de 11.99 lei sau 29.99 lei. Reducerile vizează călătoriile cu plecare din București spre Budapesta la prețul de 19.99 lei. Pentru cei care plănuiesc o vacanță din București în Sofia sau Viena, prețul biletelor pornește de la 29.99 lei.

Biletele la prețul de 29.99 lei spre Viena sunt valabile și pentru cursele cu plecare din orașe din vestul țării precum Cluj-Napoca, Oradea și Sibiu.

Biletele de autocare pentru Budapesta vor putea fi achiziționate pornind de la 11.99 lei pentru cursele cu plecare din București, Cluj – Napoca, Sibiu, Târgu Mureș și Sibiu.

Reducerile vizează doar biletele de autocar achiziționate prin intermediul aplicației FlixBus.

Aplicația FlixBus poate fi descarcată gratuit în App Store sau Google Pay și le oferă pasagerilor posibilitatea de a rezerva rapid destinațiile preferate, de a accesa biletele electronice, dar și informații despre istoricul călătoriilor.

Aplicația mobilă, realizată în 16 limbi europene, printre care și română, este disponibilă pentru Android și iOS și poate fi descărcată cu ușurință în Google Play sau App Store. Aplicația oferă descrierea stațiilor de autocar, localizează călătorul (dacă serviciul de localizare este activat) și prezintă navigarea până la cea mai apropiată stație de autocar.

Biletele sunt electronice, iar pasagerii le pot accesa direct de pe smartphone sub formă de cod QR. Clienții operatorului de servicii de mobilitate beneficiază plăți sigure prin Google Pay și Apple Pay, integrate în aplicația FlixBus.

Promoția este valabilă pentru cursele operate de autocarele verzi în perioada 10 februarie – 10 martie 2020, iar locurile la aceste tarife sunt limitate.

La prețurile accesibile se adaugă o serie de beneficii, cum ar fi scaune confortabile cu mai mult spațiu pentru picioare, Wi-Fi gratuit, prize sau USB lângă scaun. În funcție de tipul de autocar, pasagerii își pot rezerva locul având la dispoziție scaune clasice, panoramice sau cu masă.

FlixBus oferă conexiuni directe din România către 15 țări europene.

***

Despre FlixBus

FlixBus este o companie tânără furnizoare de transport pe distanțe lungi. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și a unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 400.000 de curse zilnice către 2.500 de destinații din 30 de țări.

Fondat și lansat în Germania de trei antreprenori tineri, Jochen Engert, André Schwämmlein și Daniel Krauss, start-up-ul combină experiența și calitatea prin strânsa colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din birourile sale din Berlin, München, Paris, Zagreb, Milano și Stockholm, echipa FlixBus, aflată în plină expansiune se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei. Partenerii de transport regionali, adesea afaceri de familie clădite cu eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare verzi FlixBus, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standaxrde de confort și de siguranță. Așadar, inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiența și de calitatea unui sector tradițional format din firme mici și mijlocii. În 2018, FlixBus a transportat 45 de milioane de pasageri.