HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav

Odată cu sezonul rece, HELL ENERGY, liderul pieței de băuturi energizante din România1, lansează două noi arome de iarnă Nordic Red, cu aromă de rodie și Nordic Turquoise, cu aromă de kiwi și kumquat.

Gustul dulce-acrișor al băuturilor energizante din ediția limitată Ice Cool este pus în valoare de un ambalaj cu design de sărbătoare și motive scandinave, realizat din aluminiu cu un conținut ridicat de material reciclat, cu conținut de 32 mg de cofeină / 100 ml de produs și 5 vitamine din complexul B (niacină – B3, acid pantotenic – B5, piridoxină – B6, riboflavină – B2, cobalamină – B12). Fiecare băutură energizantă are același conținut de cofeină ca și o cafea espresso sau două cești de ceai.

„HELL ENERGY a lansat pentru prima dată ediția limitată Ice Cool în 2012, cea de anul acesta fiind cea de-a X-a serie limitată de iarnă a noastră. Până anul trecut, modificările de design ale edițiilor limitate au fost minime, însă începând din iarna trecută am decis să venim cu un alt tip de design, unul inovator. Consumatorii HELL ENERGY pot testa și se pot bucura de noile produse Ice Cool începând cu luna noiembrie și le pot găsi în mai mult de 10 țări, printre care România, Bulgaria, Grecia, Croația, Slovacia și Turcia, în toate magazinele unde brandul nostru este disponibil”, a declarat Márton Domokos, Director Executiv HELL ENERGY România.

Băuturile energizate HELL ENERGY conțin ingrediente de înaltă calitate: aproape 90% apă, zahăr granulat pentru un plus de energie, cofeină și vitamine, fără adaos de conservanți. Acestea trec peste 100 de teste de verificare până când ajung pe piață, într-una dintre cele mai performante unități de producție din Europa.

Consumul moderat de cofeină aduce o serie de beneficii organismului, printre cele mai cunoscute aflându-se stimularea și creșterea puterii de concentrare. Cofeina se regăsește în mai multe tipuri de produse (ceai, cacao, cafea, dulciuri), în diferite concentrații, un adult sănătos putând consuma în siguranță până la 400 mg de cofeină pe zi, echivalentul a cinci băuturi energizante la 250 ml2, potrivit unui studiu recent realizat de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA).

Cu toate acestea, HELL ENERGY crede cu tărie că moderația și echilibrul sunt esențiale pentru păstrarea stării de bine și recomandă consumul a nu mai mult de o băutură energizantă pe zi.

1 HELL ENERGY este liderul pieței locale de băuturi energizante în ceea ce privește valoarea totală și numărul de unități vândute. Acest calcul se bazează pe datele raportate de Nielsen prin intermediul serviciului Retail Measurement pentru categoria băuturi energizante, pentru perioada Mai 2020 – Mai 2021 (Copyright © 2020, Nielsen).

2 Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară, Opinii științifice despre siguranța consumului de cofeină, 2015 (www.efsa.europa.eu/sites/default/files/corporate_publications/files/efsaexplainscaffeine150527.pdf)

Despre HELL ENERGY

HELL ENERGY se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia.

HELL ENERGY a fost fondat în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, QUALITY PACK, echipată cu tehnologie ultramodernă.

În 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globală care îl are în prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorită inovației continue în ceea ce privește portofoliul de produse, în 2019, brandul a lansat o noua categorie de produse, pe bază de cafea și lapte – Energy Coffee.

Business-ul HELL ENERGY se bazează pe doi piloni: băuturi cu o calitate superioară și un raport calitate-preț bun.