HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, organizează un atelier dedicat doamnelor și domnișoarelor, pentru a sărbători sosirea primăverii și Ziua Femeii.
Acesta va avea loc la data de 2 martie, în intervalul 10.00-12.00, în toate magazinele din țară.
La data de 2 martie, în cele șase magazine HORNBACH din România, vor avea loc ateliere dedicate doamnelor și domnișoarelor, cu ocazia Zilei Femeii. În cadrul acestora, participantele vor realiza un suport pentru ustensilele de bucătărie sau pentru uneltele de grădinărit, cu materialele puse la dispoziție de HORNBACH, respectiv cutii și vopsele acrilice.
„Atelierele își propun să le încurajeze pe doamne și domnișoare să realizeze diverse obiecte și decorațiuni care nu necesită abilități avansate de mânuire a sculelor și uneltelor, ci doar apreciere pentru frumos și pasiune pentru bricolaj“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.
Pe lângă scopul decorativ, suporturile realizate de participante pot avea mai multe întrebuințări, în funcție de imaginația și nevoile fiecărei persoane, putând fi transformate în cutii pentru ustensilele de bucătărie, ghivece decorative pentru plantele aromatice, organizatoare pentru uneltele de grădinărit, obiecte de cusut sau pot avea orice altă funcționalitate.
Ateliere se adresează tuturor doamnelor și domnișorelor, limita minimă de vârstă pentru participare fiind de 14 ani. Participarea este gratuită, însă accesul se va realiza pe baza unei înscrieri telefonice prealabile, în limita locurilor alocate, respectiv de 20 de locuri și două rezerve pentru fiecare atelier. Detalii suplimentare despre ateliere se regăsesc pe www.hornbach.ro.
# # #
Despre HORNBACH România
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.
Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 20.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.