KFC cauta viitoarele generatii de lideri. Compania lanseaza programul de training remunerat Graduate Training, pentru absolventii de facultate

KFC lansează programul de training gratuit și remunerat Graduate Training, care se adresează tuturor absolvenților de studii superioare cu vârsta minimă de 22 de ani. Programul de pregătire intensivă se va desfășura pe parcursul a 18 luni, perioadă în care tinerii selectați vor parcurge metode rapide de formare și dezvoltare, care le vor oferi posibilitatea de a obține experiență în operațiunile restaurantului, vor învăța cum să conducă o echipă și își vor dezvolta cunoștințele de management.

La finalizarea programului de training, tinerii vor avea șansa de a conduce un restaurant din poziția de General Manager, într-una dintre locațiile KFC din București.

 „Credem în tineri, în energia și spiritul lor ambițios de a schimba și de a avansa cât mai repede la nivel profesional. De aceea, anul trecut am lansat un program de intenshipuri pentru studenți, iar acum Graduate Training. Știm că absolvenților de studii superioare le este uneori dificil să-și găsească un loc de muncă după finalizarea facultății și de aceea ne-am gândit să le lansăm provocarea unui training gratuit și remunerat, la finalul căruia pot ajunge să conducă unul dintre restaurantele KFC. Ne dorim ca ei să aibă parte de experiențe frumoase și de oportunități pentru a putea învăța cât mai multe alături de unul dintre cele mai mari branduri din lume”, a declarat Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC şi Pizza Hut România.

În prima etapă a programului, participanții vor afla toate detaliile legate de produsele KFC, echipa din restaurant și responsabilitatile postului, pentru a înțelege cât mai bine activitatea și atribuțiile poziției de Restaurant General Manager. Ulterior, ei vor aplica noțiunile învățate în perioada de training, de la cultura KFC la siguranța alimentelor, de la procedurile de securitate până la programul Customer Mania.

 „M-am angajat în aprilie 2003 la KFC România în funcția de casier, când m-am hotărât să-mi iau viața în propriile mâini. La început, ideea de angajare a fost pentru o perioadă scurtă de timp, pentru a avea un venit cinstit și rapid în timpul facultății, însă ulterior am fost captată, fără să-mi dau seama, de plăcerea de a lucra într-o echipă mare, tânără, alături de care descopeream zilnic lucruri noi, interesante, care mai târziu au contribuit la formarea mea profesională și personală. Funcția de casier a fost înlocuită rând pe rând, cu alte trepte ierarhice: Supervisor, Assistant Manager, Manager. Ulterior au luat naștere și cele mai mari obiective personale, care m-au condus la următoarea treaptă de General Restaurant Manager, poziție pe care o ocup din anul 2008”, spune Diana Costache, Restaurant General Manager KFC Băneasa Mall.

Mai multe informații despre program și responsabilitățile postului de Restaurant General Manager sunt disponibile pe www.kfc.ro/graduate

Aplicațiile se pot trimite online pe www.kfc.ro/cariere sau la adresa de mail cv@kfc.ro în perioada 22 iunie – 10 iulie 2015, iar procesul de selecție se va desfășura pe parcursul lunii iulie, în mai multe etape: interviu telefonic, interviu de grup și individual. Programul de training începe la 1 septembrie 2015.

Despre KFC
KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri. Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 54 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.
 
Despre Yum! Brands
Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord. Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.