KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului "Vreau in clasa a noua", in parteneriat cu World Vision

În luna octombrie, pentru al optulea an consecutiv, KFC și Pizza Hut sprijină programul World Vision – „Vreau în clasa a noua” printr-o campanie de strângere de fonduri desfășurată în toate restaurantele din țară. Campania are ca scop susținerea a cel puțin 75 de copii cu posibilități financiare limitate, din zonele rurale ale României, pentru a-și continua studiile la liceu. După succesul ediției din 2014, când a fost strânsă o sumă-record de 75,000 de euro, Pizza Hut Delivery se alătură campaniei, oferind clienților posibilitatea să doneze în locații odată cu ridicarea comenzilor.

Între 1 și 31 octombrie, oricine poate dona în urnele special amenajate din restaurantele KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să cumpere ceva.

Datorită rezultatelor peste așteptări ale ediției din 2014, 93 de copii și-au putut continua studiile la liceu, cu 23 mai mulți față de obiectivul inițial. Fiecare elev din program este susținut cu o bursă lunară de 250 de lei pentru a putea acoperi cheltuielile specifice școlii.

„Mulțumită clienților, angajaților și tuturor celor care ne-au sprijinit în campania „Vreau în clasa a noua” am reușit anul trecut să ajutăm 93 de copii. În cei șapte ani de când am început colaborarea cu World Vision, am ajutat 717 de copii să-și continue studiile și să facă pași spre un viitor mai bun. În 2015 sperăm să depășim din nou așteptările și să susținem mai mulți copii, care astfel să-și construiască speranța unui viitor mai bun, iar noi, o societate mai bună și mai pregătită”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România.  

„Copiii sunt resursa cea mai de preț a unei țări pentru că ei vor construi viitorul. Și cum jumătate din copiii României trăiesc în mediul rural, unde riscul de sărăcie este de șase ori mai mare decât în mediul urban, nu putem rămâne indiferenți. Doar unul din patru copii de la țară merge la liceu. Ceilalți, din lipsă de resurse financiare și de educație în rândul părinților, rămân acasă. Prin programul Vreau în clasa a noua ne asumăm rolul de a veni în întâmpinarea acestor copii, oferindu-le burse școlare pe toată perioada liceului. Suntem foarte recunoscători să-i avem alături de noi în această călătorie pe prietenii și partenerii noștri din cadrul companiilor KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery a căror dăruire și implicare ne onorează, ne încurajează și ne motivează să mergem mai departe.”, declară Cristina Moşteanu, Director Marketing World Vision România.

În campania din acest an, prin intermediul canalelor de social media, KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery propun tuturor fanilor să împărtășească povești, amintiri și emoții din liceu și să transmită mai departe mesajul campaniei, folosind hashtag-ul #anideliceu.

Ambasadorul proiectului este, pentru al treilea an consecutiv, Dani Oțil. Acesta susține în continuare campania de strângere de fonduri, după ce anul trecut a scos la licitație prima sa cască de motociclist, iar banii au fost donați pentru programul „Vreau în clasa a noua”.

Copiii susținuți prin program trăiesc în zone rurale din județele Dolj, Ialomița, Vâlcea și Vaslui și sunt selectați în funcție de situația financiară a familiei, de rezultatele școlare, dar și de dorința lor de a merge mai departe cu studiile. În ultimul an, toți elevii din clasa a 12-a din program au promovat examenul de Bacalaureat și 35 dintre aceștia au devenit studenți. În total, 207 copii susținuți de World Vision au urmat o facultate precum cea de Matematică, Construcții de Mașini, Marketing, Arte Plastice, Geografie, Drept, Telecomunicații, Finanțe, Bănci, Medicină Veterinară, Medicină, Asistență Socială sau Academia de Poliție.
 
Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell și implicând aproape 1,5 milioane de angajați.

 

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului

 

Despre KFC
KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri. Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 55 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.

Despre Pizza Hut
Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine nouă restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti, Timişoara, Brașov și Oradea. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut România.  
Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 57 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine aproape 13.600 de restaurante în 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.

Despre Pizza Hut Delivery
Pizza Hut Delivery, conceptul de livrare la domiciliu lansat de Pizza Hut, furnizează produse numai la pachet şi prin livrare. Compania a intrat pe piaţa românească în decembrie 2007, odată cu deschiderea primei locaţii în zona Vitan din Bucureşti, printr-un contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. În prezent, Pizza Hut Delivery deţine 8 unităţi în Bucureşti şi una în Cluj – Napoca. Pizza Hut Delivery este subsidiară a Yum! Brands, Inc., cea mai mare companie de lanţuri de restaurante şi unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial.

Despre World Vision România
World Vision România este o organizaţie creştină, care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.
World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 25 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 8 judeţe.
World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil. www.worldvision.ro, www.facebook.com/WorldVisionRomania, blog.worldvision.ro