Cel mai in voga brand romanesc de pantofi barbatesti made-to-measure, d’Alexandru, s-a lansat miercuri 7 octombrie 2015, in cadrul unui cocktail party organizat la Palatul Noblesse.
Eleganta, fast, pretiozitate, stralucire si nevoia intrinseca a fiecarui gentleman modern de a-si exprima personalitatea unica, simtul estetic si valorile care ii amprenteaza atat arealul profesional, cat si spatiul intim, reprezinta elementele care definesc brandul d’Alexandru si care il transforma intr-un reper al luxului discret si asumat.
Mai mult decat un eveniment de lansare conceput cu rigurozitate dupa coordonatele clasice, cocktail party-ul d’Alexandru a oferit invitatilor o adevarata demonstratie de stil si de rafinament, intregrata intr-un concept de lifestyle masculin, pe cat de surprinzator, pe atat de familiar celor care in fiecare zi degusta pe indelete micile placeri ale vietii, fie ca este vorba despre un smart-device menit sa le faciliteze indeplinirea task-urilor, despre confortul si despre siguranta resimtite la volanul unui autoturism de ultima generatie sau despre placerea savurarii unei bauturi fine si a unui deliciu culinar la ceas de seara.
In compania unor parteneri de exceptie, emblematici pentru ceea ce inseamna savoir-vivre-ul contemporan, d’Alexandru a pregatit cercului exclusivist de colaboratori, manageri, parteneri media, persoane publice si reprezentanti de seama ai mediului business, momente interactive, menite sa confere serii un plus de dinamism si de farmec. Calatoria d’Alexandru in universul 100% masculin a debutat la bordul ultimului model de Mercedes GLE 350, a carui lansare oficiala a avut loc in primul semestru al acestui an, si a continuat in aceeasi nota high-tech la corner-ul Samsung, unde invitatii au au putut testa cel mai nou smartphone, Samsung Galaxy S6 edge+, dar si cele mai subtiri tablete din lume, Samsung Galaxy Tab S2. Iar pentru ca pasii gentlemanilor sunt intotdeauna bine calculati atat in zona profesiei cat si in cea a alegerilor de lifestyle, d’Alexandru le-a propus un cadru condimentat cu toate ingredientele menite sa se constituie in rasfaturi pentru simturi: accesorii fashion ce adauga un plus de sarm oricarei tinute masculine si incanta vizual– papioanele si batistele din matase Bowtique, produse dermato-cosmetice de prestigiu din portofoliul Optimashop, dedicate unui ritual de grooming fara cusur, esente imbietoare prezentate de Beautik Haute Parfumerie, tratatii culinare rafinate semnate Gargantua, un regal gustativ exprimat prin sortimentele de cupcakes personalizate dispuse pe impresionantul suport etajat cu aer baroc al Cupcake Philosophy si specialitati de bauturi create de Schlumberger – cocktail-uri pe baza de sampanie Sparkling Brut cu maracuja, piersici si portocale.
25 dintre modelele de pantofi barbatesti made-to-measure ce alcatuiesc linia d’Alexandru au fost dezvaluite oaspetilor intr-o maniera aparte, ce a evidentiat legatura indisolubila intre arta manufacturii, arta vizuala si arta floristica: celor 3 sevalete incadrate de rame in stil baroc, decorate cu flori atent selectate de Floria.ro si Floria in Strada, li s-au alaturat piese de design special gandite pentru expunerea pantofilor creati de artizanii brandului d’Alexandru.
Dincolo de piese functionale, d’Alexandru a creat obiecte de arta purtabile, recunoscute fara prea mult efort de cunoscatori si de cei care pretuiesc manufactura de incaltaminte artizanala. Modelele de pantofi made-to-measure d’Alexandru au fost gandite si perfectionate in atelierul din Bucuresti timp de cativa ani, fiind supuse unor numeroase teste ce au avut in vedere gradul de confort resimtit in momentul purtarii, mentinerea formei si comportamentul pielii naturale utilizate. Pielea din care sunt realizati pantofii Oxford si Derby este de vitel francez, o rasa aparte, crescuta special pentru productia de incaltaminte de lux, in areale controlate astfel incat sa poata fi atinsa perfectiunea naturala, fiind tabacita ulterior in renumite centre din Italia, tara de provenienta a tuturor componentelor ce alcatuiesc pantofii barbatesti d’Alexandru.
Alura extrem de eleganta a pantofilor este subliniata de juxtapunerile unor materiale exclusiviste (lacuri naturale si piei de ponei, de sarpe sau de iguana) si de asocierile cromatice subtile incadrate intr-un registru neutru, extrem de permisiv din punct de vedere al integrarii in garderoba (negru, antracit, tonuri de brun si maro cald, camel, beige si burgund). Fiecare pereche de pantofii made-to-measure d’Alexandru se remarca printr-un confort absolut si prin nenumaratele posibilitati de personalizare: de la adaptarea la masurile unice ale clientilor, pana la alegerea tipurilor de piele si culorilor acestora.
Pantofii made-to-measure d’Alexandru sunt realizati in totalitate manual, fiecare etapa presupunand rabdare si stapanirea perfecta a unor tehnici de lucru ce confera artizanatului statutul de arta. Pasii sunt realizati perfect, fara presiunea timpului, la manufacturarea unei perechi de pantofi lucrand o echipa de opt operatori, aproximativ 40 de ore. In procesul de productie intra aproximativ 200 de operatii, iar executia unei comenzi dureaza minim 20 de zile din momentul stabilirii detaliilor de design si luarii masuratorilor.
Partenerii care au asigurat succesul evenimentului de lansare d’Alexandru au fost: Palatul Noblesse, AutoKlass, Samsung Electronics Romania, Schlumberger, Gargantua, Cupcake Philosophy, Floria.ro & Floria in Strada, Bowtique, Optimashop, 1 Concept, Beautik Haute Parfumerie, Arthur Murray, Ana Georgescu, Lady Like Adina Necula.