
În perioada 12 – 24 februarie 2016, AFI Palace Cotroceni va sărbători luna iubirii pentru shopping prin campania Spune „DA” la AFI, dedicată tuturor celor care vor trece pragul centrului comercial.
Astfel, indiferent de pasiunile celor care vor veni la cumpărături în perioada campaniei, AFI Palace Cotroceni a pregătit o mulțime de premii și surprize inedite.
Iubitorii de shopping care vor achiziționa produse de minimum 200 de lei în magazinele din mall, pot prezenta bonurile fiscale la insulele special amenajate sau la birourile de infomații, iar în schimbul acestora vor primi o inimioară norocoasă formată din două jumătăți.
Prin scanarea codului QR de pe prima jumătate de inimă vor fi oferite o mulțime de premii instant, printre care produse și seturi cosmetice, iar cea de-a doua jumătate poate fi înscrisă automat în tombola cea mare de pe 25 februarie, unde participanții pot câștiga premii substanțiale: un inel cu diamant oferit de Bijuteria Teilor, city break-uri la Atena de la Mouzenidis Travel, bilete de avion dus-întors cu o destinație la alegere din oferta existentă oferite de Blue Air și AFI Palace Cotroceni, cât și vouchere de cumpărături oferite de Private Affairs.
În plus, în această perioadă, îndrăgostiții aflați în căutarea unui cadou pentru persoana iubită pot face o vizită în magazinele din AFI Palace Cotroceni, care au pregătit oferte speciale pentru el și ea. Iar dacă timpul este limitat pentru a găsi cadoul potrivit, aceștia pot opta pentru AFI Gift Card.
Sâmbătă și duminică, atmosfera din AFI Palace Cotroceni va abunda de momente inedite. De Valentine’s Day, Pure Health & Fitness din AFI va oferi un moment energic de Zumba în față la Brioche Doree, iar Europa FM va aduce cel mai popular concurs radio din Deşteptarea în centrul comercial. Astfel, Vlad Petreanu și George Zafiu vin să joace Dublu sau Nimic la mall, sâmbătă şi duminică, de la ora 15:00.
AFI Palace Cotroceni poate fi oricând o alegere inspirată pentru a sărbători cu orice ocazie. Cei mai romantici se pot bucura de o atmosferă elegantă și rafinată în restaurantele și cafenelele din mall, iar cei dornici de amuzament pot alege din multitudinea de opțiuni pentru distracție: simulatorul Romotion, patinoarul, roller coaster-ul, pista de karting, arena LaserMaxx, cinematograful IMAX și multe altele.
Partenerii principali implicați în campania desfășurată de AFI Palace Cotroceni sunt Bijuteria Teilor, Mouzenidis Travel, Blue Air și Private Affairs.
Pentru mai multe informaţii despre evenimente sau noutăţi din AFI Palace Cotroceni puteţi accesa pagina de web www.aficotroceni.ro sau pagina oficială de Facebook AFIPalace Cotroceni