– Colaborarea Bosch-SAP oferă soluții pentru a continua standardizarea și automatizarea, de-a lungul întregilor lanțuri valorice.
– Bosch contribuie cu expertiză industrială și experiență cu tehnologii de pionierat pentru rafinarea soluțiilor SAP.
– Datorită rețelelor dintre companii și domenii de activitate, părțile interesate externe vor beneficia, de asemenea, de o eficiență și flexibilitate sporite.
Bosch și SAP au încheiat un parteneriat strategic menit să simplifice procesele corporative digitale. Obiectivul partenerilor este de a dezvolta în continuare un standard industrial digital care să reglementeze, de exemplu, schimbul și utilizarea datelor companiei de-a lungul lanțului valoric. Acest lucru ar armoniza și automatiza și mai mult procesele, atât în interiorul companiilor, cât și între acestea, obținând astfel sporirea substanțială a eficienței. Având în vedere puterea rețelelor ambelor companii din cadrul diferitelor sectoare, întreaga economie poate câștiga din colaborarea lor. „Avem nevoie de parteneriate puternice pentru a spori nivelul de digitalizare în Germania. Prin crearea unui standard împreună cu SAP, oferim valoare adăugată pentru clienți, parteneri și furnizori”, explică dr. Michael Bolle, membru în consiliul de administrație Bosch și CDO/CTO al Grupului Bosch.
Parteneriatul are o promisiune specială pentru industria producătoare și oferă un avantaj special pentru industria auto globală, cu lanțurile sale de aprovizionare extrem de complexe și numeroasele locații de producție, care sunt adesea gestionate individual și în prezent. La baza acestei colaborări se află transferul proceselor de afaceri Bosch în SAP S/4HANA, suita software SAP pentru planificarea resurselor întreprinderii (ERP). Suita este utilizată în planificarea, managementul și administrarea resurselor pentru o serie de procese, inclusiv introducerea comenzilor, producția, livrarea și facturarea. „Datorită expertizei sale industriale și a leadershipului tehnologic în mai multe domenii, Bosch joacă un rol cheie în aprovizionarea globală și în lanțurile valorice. Împreună urmărim obiectivul de a transpune această expertiză în formă digitală, folosind ca bază SAP S/4HANA. Procedând astfel, sperăm să definim un standard industrial uniform care să ofere acces la avantajele transformării digitale și altor jucători din industrie”, spune Christian Klein, CEO-ul SAP SE. Experții în procese, tehnologie și dezvoltare de la ambele companii lucrează în strânsă colaborare, concentrându-și toate eforturile pe dezvoltarea digitalizării interne în cadrul Bosch. De exemplu, lansarea și transformarea cu SAP S4/HANA este destinată reducerii la jumătate a numărului de sisteme ERP. Doar în sectorul Soluții de mobilitate Bosch, toate sistemele productive trebuie integrate într-unul singur. Acest lucru va facilita o creștere considerabilă a opțiunilor pentru analiză în timp real și optimizarea controlului.
Competitivitate mai mare și mai multă agilitate într-un mediu dinamic
Cu expertiza sa aprofundată în domenii și procese de afaceri multiple, Bosch va contribui la modelarea dezvoltării viitoare a SAP S/4HANA, în beneficiul său propriu, dar și în beneficiul portofoliului mare de clienți SAP. SAP va juca un rol extrem de important în integrare ca partener și consilier, datorită experienței sale multidimensionale și poziției de lider de piață în gestionarea sistemelor ERP. Obiectivul standardizării și automatizării proceselor este simplificarea semnificativă a contextului sistemului global, optimizarea continuă a fluxurilor de lucru și creșterea încrederii în utilizarea analizei în timp real. Există un potențial considerabil pentru optimizarea schimbului de cerințe, planificare și necesități, în special la nivelul interfețelor cu furnizorii și clienții. Pentru prima dată, tehnologiile de ultimă oră fac posibil acest lucru în timp real, în cadrul întregului lanț valoric și implicând toate părțile. Aceasta asigură o îmbunătățire permanentă a competitivității și agilității, de la nivelul managementului corporativ și până la producție.
Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.
Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 400.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Compania a generat vânzări de 77,7 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilitățisustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.600 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 126 locaţii din lume, precum și aproximativ 30.000 de ingineri software.
Compania a fost înfiinţată în 1886 la Stuttgart de către Robert Bosch (1861-1942), sub denumirea „Atelier de mecanică fină și inginerie electrică”. Structura specială a acţionariatului Robert Bosch GmbH asigură libertatea antreprenorială a grupului Bosch, permiţând companiei să planifice pe termen lung şi să facă investiţii semnificative pentru asigurarea viitorului său. 92 de procente din acţiunile Robert Bosch GmbH sunt deţinute de fundaţia caritabilă Robert Bosch Stiftung GmbH. Majoritatea drepturilor de vot sunt deţinute de Robert Bosch Industrietreuhand KG, un trust industrial. Funcţiile de conducere antreprenorială ale grupului sunt îndeplinite de acest trust. Restul de acţiuni sunt deţinute de familia Bosch și de Robert Bosch GmbH.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.