Patru universuri fantastice, intr-o calatorie virtuala alaturi de Inna si glo Hyper+

La ce te gândești când îți poți imagina orice?

Unde te duci când poți ajunge oriunde? Cum arată viața atunci când ieși din rutină?

– glo™ hyper+ celebrează creativitatea fără compromisuri printr-o călătorie interactivă alături de Inna
– Noua campanie glo™ este o invitație către patru universuri spactaculoase, în care călătorul poate descoperi senzații și trăiri diferite
– glo* este cel mai inovator dispozitiv al BAT care încălzește, nu arde tutunul

Îmbină creativitatea și tehnologia

În continuarea proiectelor de colaborare cu comunitatea artistică, glo lansează proiectul Inna: Hyper Worlds, în care inovația în tehnologie și arta vizuală se întâlnesc într-o experiență senzorială unică. Fiecare univers accesat de Inna este special și inedit, creat printr-o viziune independentă: plin de imaginație, aproape ireal, completat de un soundtrack original gândit special pentru fiecare parte a poveștii.

Videoclipul o prezintă pe Inna în decoruri fastuoase și o poartă în universuri fantastice cu ajutorul unor elemente inovatoare de producție. Scurtmetrajul interactiv invită privitorul să descopere experiențe și senzații noi, dar și arhetipuri diferite, în care s-a imaginat întotdeauna. Poveștile clasice au activat dintotdeauna emoții, iar glo merge mai departe în această călătorie fantastică cu elemente senzoriale inedite, care îi permit călătorului libertatea de a alege universuri vizuale suprarealiste, încurajând creativitatea și imaginația.

„Am vrut să fac un film interactiv pe care să vrei să-l revezi pentru a găsi cât mai multe detalii și elemente pe care nu le-ai descoperit la prima interacțiune. Și nici la a cincea”, afirmă Bogdan Moldoveanu aka Hypno, regizorul scurtmetrajului.

4 dispozitive, un portal către 4 universuri fantastice

Întâlnirea Innei cu glo hyper+ declanșează instant emoții și o ghidează în adâncul universurilor conectate la device-uri: auriu, albastru, negru și alb. Butonul glo hyper+ e declanșatorul acțiunilor care o transportă pe Inna în Hyper Worlds.

Începutul scurtmetrajului o surprinde pe Inna în lumea ei obișnuită, idealizată într-un univers perfect alb. Inna descoperă o cutie cu patru portaluri care, prin luminile circulare, o ghidează în primele momente din fiecare nou univers. Continuarea video-ului interactiv este controlată de utilizatori, ei fiind cei care aleg în ce univers pot călători, alături de Inna, dintre cele patru Hyper Worlds inspirate de explorare, creativitate, încredere în sine și visare: The Wanderer, The Creator, The Power Warrior, The Infinite Dreamer.

”Ne dorim ca, prin campaniile noastre, să oferim utilizatorilor surse de inspirație și experiențe inedite, care să creeze acea conexiune personală pe care doar arta și creativitatea o pot susține. Hyper Worlds este o experiență senzorială, un punct de întâlnire și o platformă virtuală de creație în egală măsură și suntem mândri că putem fi din nou alături de comunitatea artistică într-un proiect inedit și reprezentativ pentru filosofia brandului nostru”, a menționat Raluca Răchițeanu, senior manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul din cadrul BAT România .

Conceptul campaniei a fost dezvoltat de VMLY&R Commerce București, filmul a fost regizat de Bogdan Moldoveanu aka Hypno și produs de Multi Media Est, iar coloana sonoră originală a fost dezvoltată de Global Records. Întreaga campanie va fi susținută de o campanie digitală dezvoltată de MRM și Heist Industries, amplificată în PR prin campania dezvoltată de MSL The Practice, iar productia poate fi urmărită pe platforma glo.ro, dezvoltată de Innobyte. Emoția glo hyper+ va fi transmisă în social media și pe alte platforme digitale, pentru a duce mai departe imaginația fără compromisuri, la o simplă apăsare de buton. Întreaga călătorie interactivă este disponibilă pe site-ul glo.ro/pages/hyperworlds.

Echipa glo responsabilă de realizarea proiectului este formată din: Raluca Răchițeanu  – glo Senior Brand Manager, Stefania Stavrositu – glo Romania Senior Brand Manager, Alexandru Preda – glo Romania Brand Manager, Sinziana Stoicescu – Social Media & Digital Content Manager, Dan Stoicovici – Creator Marketing Specialist, Milena Gîț – E-commerce Manager, Elena Vasile – E-commerce Executive.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.
______________________________________

Despre BAT în România

– BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil din România, după ce a plătit circa 9,6 miliarde lei către bugetul de stat.
– BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%
– BAT are peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare
– BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul

Despre BAT la nivel global

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*. Compania continuă să susțină clar că țigările cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternativele cu risc redus dovedit științific*. BAT se transformă într-o companie cu mai multe categorii de bunuri, axată pe consumatori și pe produse. BAT are peste 55.000 de angajați și operează în peste 180 de țări, cu 11 milioane de puncte de vânzare și 45 de fabrici în 43 de piețe. Portofoliul strategic al companiei este alcătuit din mărcile sale globale de țigări și o gamă tot mai mare de produse cu riscuri reduse*.

Noile categorii de produse. Acestea includ țigări electronice, produse de încălzire a tutunului, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum și produse orale tradiționale, cum ar fi snus și snuff umed. În 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creștere de 3 milioane față de anul precedent. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP în 2020 și profit din operațiuni de 9,9 miliarde GBP.

Note
* Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență