Bucureștenii au luat cu asalt Mega Mall în primele zile de la inaugurare, peste 400.000 de vizitatori de toate vârstele venind să descopere experiențele unice propuse de cel mai modern centru comercial din Capitală. Publicul a fost întâmpinat cu numeroase oferte și promoții în magazine, precum și o serie de evenimente speciale și spectacole pregătite special pentru inaugurare.
„Aveam convingerea că deschiderea Mega Mall va fi un succes. Cei 400.000 de vizitatori ne-au depășit așteptările pentru weekend-ul de deschidere, ceea ce ne confirmă că am creat un mall care răspunde nevoilor de shopping şi entertainment ale tuturor bucureștenilor și că experiențele unice de care aceștia au parte aici au setat deja noi standarde în industrie. Mai mult, o mare parte dintre retailer-ii de fashion și electrocasnice prezenți în centrul comercial au depășit cu mult estimările de vânzări”, a declarat Tiberiu Smaranda, Director Executiv NEPI.
Cu ocazia inaugurării, magazinele au pregătit numeroase oferte și promoții, care au atras foarte mulți cumpărători. În plus, Mega Mall a oferit publicului o serie de evenimente și activități speciale, create pentru fiecare categorie de vârstă și interese. În perioada 14-17 mai, bucureștenii au interacționat cu Titan the Robot, un android controlat electronic venit în premieră în România, au luat parte la un eveniment coregrafic unic în lume, susţinut de trupa Magic Movers, și-au făcut fotografii în cele două camere anti-gravitaționale amplasate la nivelurile 0 și 1.
Cei mici au avut parte de programe speciale oferite de LEGO, în insula special amenajată de la nivelul -1, și de Gymboland, un loc de joacă interactiv pentru copii, situat la nivelul 2. De asemenea, lansarea primei săli de cinema din România cu tehnologie 4Dx, din cadrul Cinema City, a atras un număr impresionant de vizitatori în weekend.
Acoperind, în total, 230.000 metri pătrați, Mega Mall este centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România. Acesta dispune de o spațiu închiriabil de 72.000 de metri pătrați, ocupat în prezent în proporție de 98%. Mega Mall acoperă 4 niveluri și are o parcare de 3.000 de locuri dispuse pe 6 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.
Mega Mall aduce o serie de premiere, care le oferă bucureștenilor experiențe unice de divertisment: sala de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi-olimpică, cinematograful Cinema City cu 14 săli și tehnologia 4Dx, un nou concept de spații de distracții cu casino, deschis non-stop, un sports bar, unde pot fi urmărite transmisiuni sportive live, dar și un loc de joacă pentru copiii de toate vârstele.
Datorită conceptului arhitectural avangardist, Mega Mall devine un punct de reper în București. Coridoarele sunt separate de voiduri largi care sporesc vizibilitatea spațiilor din fiecare etaj și creează o atmosferă relaxantă de shopping. lnteriorul este scăldat în lumină naturală, care pătrunde prin cele zece cupole cu o suprafață totală de peste 1.250 metri pătrați, precum şi prin cele două luminatoare masive ce acoperă 1.500 de metri pătrați. În plus, vitrinele sunt unice în țară, având înălțimi de peste 14 metri, ce permit magazinelor să creeze design-uri inovatoare și atractive.
Despre New Europe Property Investments
Din portofoliul NEPI fac parte Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, CityPark Constanţa, Ploieşti Shopping City, Brăila Mall, Galaţi Shopping City şi alte centre comerciale în întreaga ţară, dar şi în Serbia şi Slovacia. NEPI mai deţine şi clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView din Bucureşti, City Business Centre din Timişoara şi The Office din Cluj.