Prigat si UBER ii recompenseaza pe atletii de zi cu zi

Prigat şi UBER îi recompensează pe atleții de zi cu zi, care parcurg o cursă contra cronometru și traversează orașul dintr-un colţ în altul pentru a duce la bun sfârşit provocările zilnice, oferindu-le o surpriză răcoritoare pentru zile pline de energie. În perioada 26-30 august, cei care folosesc serviciul UBER se pot bucura de o sticlă de suc răcoritor Prigat. Noii utilizatori UBER beneficiază de o primă cursă gratuită, în limita a 30 lei, dacă descarcă aplicaţia şi folosesc codul “ATLETIDEZICUZI”.

Colaborarea dintre Prigat şi UBER continuă firesc povestea începută prin campania de comunicare “Atleţi de zi cu zi”, dedicată tuturor celor care parcurg în fiecare zi o cursă cu obstacole, făcând slalom printre numeroase sarcini şi provocări, ca nişte adevărati atleţi.  
 
– Pentru a beneficia de o primă cursă în mod gratuit, noii utilizatori UBER își pot instala aplicația urmând câțiva pași simpli:

– Aplicația Uber poate fi descărcată pentru iOS, Android sau Windows Phone, dar și de pe get.uber.com

– Odată ce a fost descarcată aplicația, contul poate fi creat prin introducerea datelor personale, urmată de completarea codului promoțional ATLETIDEZICUZI.

Prima comandă UBER se poate face prin selectarea locului de pornire. Cursa va fi gratuită, în limita a 30 lei.

Despre Prigat
Prigat este prezent pe piaţa din România de 22 de ani şi a fost primul brand care a introdus conceptul de băutură necarbonatată cu suc de fructe la nivel local. În prezent, Prigat activează în toate categoriile de băuturi răcoritoare necarbonatate pe bază de fructe: băuturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%. Produsele Prigat nu conţin îndulcitori artificiali sau conservanţi adăugaţi. Prigat este produs şi îmbuteliat în România, de către PepsiCo România.

Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2014, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi ce se completeză reciproc şi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker şi Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare şi băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.
În centrul filosofiei PepsiCo este Performanţa cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanţe financiare la cel mai înalt nivel, creând în acelaşi timp o creştere durabilă a valorii acţiunilor. În practică, Performanţa cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalităţi inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului şi de a reduce costurile operaţionale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajaţii nostri la nivel global; şi respectarea, sprijinirea şi realizarea de investiţii în comunităţile locale în care ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com

Despre Uber
Uber este o companie de tehnologie care conectează în timp real pasagerii – utilizatorii aplicaţiei cu acelaşi nume – cu şoferii care utilizează platforma. În prezent, platforma Uber oferă alternative de transport în peste 330 de oraşe din 60 de ţări la nivel mondial, contribuind la schimbarea modului în care oamenii călătoresc prin oraşele în care locuiesc. Viziunea Uber este de a scoate cât mai multe mașini de pe străzile orașelor. Compania Uber a fost fondată în 2009 în Statele Unite ale Americii, iar începând din februarie 2015 serviciile Uber sunt accesibile şi în Romania, în oraşul Bucureşti. Află mai multe pe www.uber.com