Princemob Buro va planta peste 1000 de copaci in campania de toamna in contul birourilor vandute in a doua jumatate a anului

Princemob Buro, producator autohton de mobilier office si importator de mobilier de birou second-hand, continua cu cifre in crestere campania de plantare a cate unui copac pentru fiecare birou vandut. In campania de primavara au fost plantati 500 de puieti, in cea din toamna fiind estimati peste 1000.

Logo-ul companiei vorbeste despre „Mobila care salveaza padurea”, iar Princemob Buro nu se dezice de la aceasta afirmatie: pe langa importurile de mobilier office second-hand pe piata autohtona, la inceputul anului conducerea a decis si initierea campaniei de CSR care presupune plantarea unui copac pentru fiecare birou vandut, indiferent de provenienta acestuia – de pe linia proprie de productie sau din import de tip second hand.

Astfel, campania de plantare din primavara a adunat 500 de puieti pe baza activitatii derulate de Princemob Buro, iar cele mai frumoase reactii au venit de la clienti in preajma sarbatorilor pascale, in urma popularizarii initiativei ecologice; clientii au primit, pe langa nelipsitele urari si multumiri din partea conducerii companiei, un puiet in ghiveci insotit de indemnul: „Daca vrei sa auzi o pasare cantand, nu cumpara o colivie, ci planteaza un copac!”.

Campania priveste doar vanzarile de birouri, dat fiind ca aceasta este piesa centrala din procesul de amenajare a unui spatiu office, o piesa a carei valoare la vanzare poate suporta costul suplimentar al puietului si al plantarii in sine.

„Chiar daca noi platim pentru plantarea acestor copaci, nu am modificat preturile produselor pentru a sustine si acest cost suplimentar. In ce priveste alte articole, costul de plantare si de intretinere al unui copac este egal cu valoarea adaosului pe care il practicam si nu ar fi corect fata de clientii nostri sa majoram preturile pe baza acestei campanii prin care, de altfel, vrem sa aducem un pic de bine in societate. Ne dorim ca oamenii sa ne perceapa ca pe o companie care chiar isi doreste sa contribuie la «salvarea viitorului», nu ca pe una care face lucrurile mascate frumos, scopul final fiind tot banul”, explica George Udriste, CEO Princemob Buro.

Astfel, desi nu a fost comunicata pana acum in mod dedicat, printr-o campanie specifica la nivel national, initiativa producatorului de mobila a luat tot mai multa amploare, pentru campania de plantare din toamna fiind estimata achizitionarea a cel putin 1000 de puieti.

Piata de mobilier second hand – tot mai extinsa, posibilitati de a salva padurea – tot mai numeroase
Piata romaneasca a mobilierului office second-hand a crescut cu 15% in prima jumatate a lui 2023 fata de perioada similara a anului trecut, iar cifra de afaceri a Princemob Buro din vanzarile de mobilier second hand importat – cu 11%. Aceste cifre, spune reprezentantul Princemob Buro, pot fi puse nu numai pe seama inflatiei, ci, mai ales, pe seama preocuparii tot mai pronuntate a romanilor pentru mediul inconjurator.

Totusi, o importanta in cresterea vanzarilor de mobilier office second hand a avut-o si faptul ca piesele sunt importate de la branduri de top din Germania, trecute printr-un meticulos proces de igienizare si puse pe piata la preturi extrem de rezonabile, de 2-3 ori mai mici decat produsele noi.

„La inceput, clientii erau mult mai reticenti in a alege pentru afacerile lor mobilier office deja folosit, insa, odata cu trecerea anilor, calitatea oferita si-a spus cuvantul. Clientul care ne-a trecut pragul si a achizitionat mobilier de la noi se va intoarce cu siguranta deoarece stie ce calitate oferim, un aspect de care s-a convins singur. Ne mandrim cu experienta colegilor nostri care monteaza mobilierul in locatii, experienta ce se regaseste in satisfactia clientilor nostri la finalul lucrarilor!”, precizeaza George Udriste, CEO Princemob Buro.