Q&A TOMMY HILFIGER - "PASS THE MIC" Campania de Brand Toamna 2021 Campaign - Septembrie 2021

Tommy Hilfiger

1.”Pass the Mic” este o abordare pe mai multe niveluri, care foloseste nume relevante la nivel global pentru a conecta si inspira fanii brand-ului din intreaga lume, cu scopul de a converge spre o schimbare pozitiva. De ce conexiunea si schimbarea sunt atat de importante astazi?
Cand ”Pass the mic” („transmitem microfonul”) urmatoarei persoane, ii invitam pe toti sa participe la conversatie pentru a stimula conexiunea pentru o schimbare de lunga durata. Credem ca fiecare dintre noi are puterea de a impacta lumea, de a o schimba, de a inspira, de a aduce oamenii impreuna – si este crucial sa o facem acum. Prin respect si curaj, oferim o platforma pentru ca publicul sa asculte si sa invete unul de la celalalt.

2.Folosirea puterii vocii fiecaruia este o tema consecventa in cadrul acestei campanii. De ce simtiti ca acum mai mult ca oricand, folosirea vocii este atat de importanta?
Pentru ca schimbarea este necesara mai mult ca niciodata! Ca brand, nu mai este in regula sa stam linistiti in spate si sa facem ceea ce am facut intotdeauna. Consumatorii nostri sunt activi si intra in conversatii care promoveaza schimbarea. Nu vrem doar sa ii ajutam sa-si raspandeasca povestile, ci sa le sustinem calatoriile individuale. Oferind tuturor platforma noastra ca un spatiu unde pot impartasi, incurajam atat conexiunea, cat si puterea de a impacta schimbarile din intreaga lume.

3.Ati colaborat cu cateva nume destul de puternice – ce v-a entuziasmat cel mai mult la distributia campaniei? Sau voci asa cum sunt numite in campanie.
Cautam intotdeauna oameni vizionari care isi folosesc vocea pentru a atinge idealurile in care cred – iar aceasta campanie nu difera. Fiecare voce de aici a muncit din greu pentru ca visele lor sa devina realitate si are o poveste de impartasit, plina de inspiratie. Pentru mine punctul culminant a fost cu siguranta sa-i vad pe toti reuniti si cum isi impartasesc caracterul, valorile si mesajul. Acestea sunt adevarate modele si imi continuu drumul zi de zi, inspirat de ei.

4.Care sunt asemanarile dintre a-ti face auzita vocea si colectia Toamna 2021?
Moda a fost intotdeauna influentata de lumea din jur. Este usor sa vezi exprimarea de sine, individualitatea si autenticitatea care sunt integrate in moda, arta si cultura. Prin urmare, atat colectia Toamna 2021, cat si campania ”Pass the mic” („transmitem microfonul”) isi propun sa ofere consumatorilor nostri instrumentele de care au nevoie pentru a se exprima pe deplin. Fie ca este vorba de o platforma digitala pentru a trimite un mesaj puternic sau de un item vestimentar american clasic si cool – cu un twist distractiv, fresh si modern.

5. Ce trei cuvinte descriu cel mai bine campania si initiativa generala ”Pass the mic” („transmitem microfonul”)?
Autenticitate, schimbare si dialog

6. Ce va entuziasmeaza cel mai mult la perspectiva unei schimbari pozitive? Si ce schimbari veti face personal in sezonul urmator – pentru a aduce schimbari pozitive?
Ceea ce continua sa ma inspire si sa ma determine sa duc mai departe acest business este ocazia de a crea un viitor al modei mai sustenabil, echitabil si incluziv. Ceea ce ma bucura cel mai mult este ca actionam in conformitate cu obiectivele noastre – ne regandim intotdeauna cine suntem si ce valori sustinem. Prin colaborari precum cele pentru campania Toamna 2021, putem face ambitiile noastre pozitive si de impact sa se transforme in realitate.