● Noul parteneriat, întins pe mai mulți ani, dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool și Ferrari aduce împreună două branduri italiene puternice, sinonime cu pasiunea și stilul italian
● Piloții Scuderiei Ferrari, Charles Leclerc și Carlos Sainz, apar într-un material video dedicat, The Brake In, dezvăluind un produs în ediție limitată, Tifosi Nastro Azzurro 0.0%, o sticlă de colecție pentru fanii Scuderiei Ferrari
● Urmărește materialul video The Brake In, AICI
● Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool va fi, de asemenea, partener al competiției Ferrari Challenge Trofeo Pirelli
Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool, brandul de bere italian super-premium din portofoliul Asahi Europe & International, a anunțat astăzi un nou parteneriat global cu Ferrari. Parteneriatul întins pe mai mulți ani va deschide pentru Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool un nou capitol în domeniul curselor de mașini alături de Scuderia Ferrari și de competiția Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, continuând călătoria sponsorizărilor de acest tip.
Fiind o relație naturală între două branduri italiene puternice, parteneriatul va pune în valoare pasiunea și stilul caracteristice Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool și Ferrari, propunându-și să ducă la un alt nivel experiența cursei pentru fanii din întreaga lume.
Pentru a sărbători parteneriatul și a face un prim pas către această nouă experiență, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool dezvăluie astăzi o sticlă în ediție limitată, Tifosi Nastro Azzurro 0.0%; un tribut pentru fanii Scuderiei Ferrari, Tifosi, și pentru pasiunea pe care o au pentru acest sport.
În cinstea anului inaugurării parteneriatului, au fost create 2024 de sticle Tifosi Nastro Azzurro 0.0%, numerotate individual de la 1 la 2024. Sticlele includ indentitățile vizuale ale ambelor branduri, marcând începutul unui nou și promițător parteneriat.
Împreună cu renumitele Cluburi Scuderia Ferrari la nivel global, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool se va asigura că cele 2024 sticle Tifosi Nastro Azzurro 0.0% ajung la fanii Scuderiei Ferrari din întreaga lume, pentru a-i răsplăti pe aceștia pentru devotamentul lor. Sticlele în ediție limitată vor fi disponibile în România, Italia, Regatul Unit, Irlanda, SUA, Canada, Singapore și Australia.
Paolo Lanzarotti, Chief Executive Officer al Asahi Europe & International a spus:
„Suntem incredibil de mândri să lansăm astăzi un parteneriat global nou cu Ferrari. Astfel, intenționăm să creăm experiențe unice pentru fanii care, prin pasiune și dedicare, fac acest sport atât de special. Lansând sticlele în ediție limitată Tifosi Nastro Azzurro 0.0%, marcăm acest parteneriat exact așa cum ne dorim – printr-o sărbătorire a fanilor și o colaborare cu aceștia.”
Frédéric Vasseur, Team Principal la Scuderia Ferrari a spus:
„Suntem încântați să anunțăm parteneriatul dintre Scuderia Ferrari și Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool. Prezența ambelor branduri la cel mai înalt nivel al acestui tip de sport contribuie și la asigurarea unei vizibilități mai mari a Italiei pe scena mondială. Brandurile noastre au multe valori în comun, cum ar fi atenția la detalii și stilul unic italian, precum și dorința de a combina tradiția și inovația în ariile noastre de activitate. Aștept cu nerăbdare colaborarea cu Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool, de care sunt sigur că se va dovedi a fi un mare succes pentru ambele părți.”
Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool va fi vizibil pe brandingul mașinilor Scuderiei Ferrari și pe uniformele piloților. Cele două branduri vor colabora totodată pentru a crea conținut relevant și dedicat fanilor în social media, oferindu-le acces special la informații despre echipă și subliniind pasiunea unică italiană.
Materialul video, The Brake In, lansat astăzi, îi prezintă pe piloții echipei Scuderia Ferrari, Charles Leclerc și Carlos Sainz, care pot fi văzuți intrând în fabrica de bere Birra Peroni, urmând indicațiile cunoscutului Fred Vasseur – Team Principal, Scuderia Ferrari. Piloții trec de echipa de pază a fabricii și evită obstacole pentru a ajunge la linia de producție, unde sunt văzuți schimbând etichetele sticlelor Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool cu etichete ‘Tifosi Nastro Azzurro 0.0%’, un tribut pentru Tifosi, fanii Scuderiei Ferrari. Astfel, cursa fiind finalizată, piloții ies din fabrică, lansând cu mândrie parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool și Scuderia Ferrari Formula 1® Team.
Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool va fi de asemenea partener al competiției Ferrari Challenge Trofeo Pirelli. Acesta este un foarte bine cunoscut campionat monotip, care aduce împreună cele mai dorite mașini și piloți renumiți, pe cele mai pitorești piste din lume de peste 30 de ani. Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool va fi prezent și la evenimentele Ferrari Challenge Trofeo Pirelli.
Parteneriatul are un rol cheie în a susține ambiția Asahi Europe & International, compania mamă a Peroni Nastro Azzurro 0,0%, de a avea în portofoliu 20% produse fără alcool până în 2030 și vine în întâmpinarea cererii în creștere a consumatorilor pentru băuturi fără alcool. Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este realizat cu pasiune italiană, pentru a livra o bere proaspătă și răcoritoare, cu 0,0% conținut de alcool.
Asahi Europe & International are un angajament față de promovarea unui consum responsabil de alcool și sprijină cererea consumatorilor pentru astfel de băuturi. Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool îi invită pe consumatori să se simtă liberi să trăiască fiecare moment, în siguranță și cu stil, inspirându-i să consume mai puțin alcool, prin oferirea unor opțiuni care se potrivesc cu stilul lor de viață.
Despre Peroni Nastro Azzurro 0.0%
Lansat în 2022, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este cea mai recentă categorie de inovație a Peroni Nastro Azzurro. Realizată cu ingrediente superioare italiene, printre care și mălaiul Nostrano dell‘Isola – crescut exclusiv pentru Peroni Nastro Azzurro în nordul Italiei – Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool oferă același gust înălțător italian, cu 0,0% alcool. Birra Peroni a implementat o nouă tehnologie în fabrica sa de la Roma pentru a permite Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool să atingă același profil de aromă a berii Peroni Nastro Azzurro, care este produsă cu stilul și flerul italian încă din 1963. Această nouă tehnologie permite folosirea aceleiași rețete de referință Peroni Nastro Azzurro și doar după ce aroma caracteristică și profilul de gust Peroni Nastro Azzurro sunt atinse se îndepărtează alcoolul, pentru a livra gustul italian proaspăt și răcoritor. Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool este disponibilă în peste 30 de țări la nivel global și marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030 de a avea 20% produse fără alcool în portofoliul Asahi Europe & International.
Despre Asahi Europe & International
Asahi Europe & International este sucursala internațională a Asahi Group Holdings, o companie globală de băuturi și produse alimentare listată la Bursa de Valori din Tokyo, Japonia. Este rezultatul mai multor ani de achiziții care au permis Asahi Group Holdings, un producător tradițional japonez de bere, whiskey și o gamă largă de produse alimentare, să-și stabilească și să-și consolideze afacerea în Europa și la nivel global. Bazându-se pe secole de istorie de fabricare a berii în Europa, afacerea gestionează 19 facilități de producție în 8 țări din Europa și este custodele unora dintre cele mai bune beri din lume, incluzând Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch și Kozel. În cadrul Grupului Asahi, misiunea Asahi Europe & International este, de asemenea, să dezvolte și să administreze toate piețele de export la nivel global, în afara Japoniei și a Oceaniei. Prezentă în 90 de piețe și având peste 10.000 de colegi pasionați, compania este bine poziționată pentru a-i inspira pe oamenii din întreaga lume să se bucure de produse de calitate.