Tommy Hilfiger a gazduit primul eveniment de livestream shopping in Romania prezentat de Roxana Voloseniuc & Domnica Margescu

Tommy Hilfiger, reprezentat in Romania de SARKK SA, a gazduit primul eveniment Tommy de livestream shopping in Romania pe 2 decembrie si s-a desfasurat pe tommy.com, urmand un trend in plina expansiune la nivel global si reafirmand astfel spiritul inovator specific.

Evenimentul Live Shopping a fost prezentat de doua dintre cele mai chic prezente din industria fashion, Roxana Voloseniuc, redactor-sef ELLE si Domnica Margescu, Fashion editor in cadrul aceleiasi publicatii.

Evenimentul live a fost un show digital interactiv de scurta durata, iar cele doua gazde au fost imbracate din cap pana in picioare cu piese Tommy Hilfiger. In plus, au avut ocazia sa prezinte item-urile lor preferate din colectia FW21 „Explorer Club”. Cu o experienta stilistica impresionanta si o pasiune incredibila fata de tot ceea ce inseamna cool si unic in lumea fashion, cele doua gazde nu au ezitat in a impartasi publicului tips & tricks pentru combinatii ideale atat pentru look-urile de dimineata, cat si de seara. Atmosfera efervescenta a show-ului a fost intregita prin prezenta a doi creatori de continut, Mimi si Ovidiu Muresanu, ambii pasionati in egala de masura de tot ceea ce tine de fashion si stil. Propunand look-uri versatile si confortabile in acelasi timp au oferit publicului impulsul necesar pentru o sesiune de shopping spontana ce s-a putut realiza printr-un singur click.

Roxana si Domnica, alaturi de invitatii lor, au condus discutia dincolo de ceea ce are de oferit Colectia FW21, oferind publicului prilejul de a descoperi valorile din spatele brand-ului American – incredibila misiune a lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care nimic nu se risipeste si toata lumea este bine venita (‘Waste Nothing and Welcome All’), ca parte din aganjamentul brand-ului de a construi un viitor mai sustenabil si mai incluziv pentru industria fashion. Cu o puternica componenta interactiva, Tommy Live Shopping a insemnat un dialog constant intre public si gazde. Publicul nu doar a aflat tot ce a dorit despre cele mai noi colectii TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, dar a avut parte si de o experienta de shopping cu totul speciala.

„Suntem foarte bucurosi ca Tommy Hilfiger continua sa fie un brand inovator care ofera o experienta de shopping revolutionara la nivel global. Cu siguranta accesul la o astfel de experienta de shopping va ajuta in construirea unui viitor dinamic, interactiv si extrem de provocator pentru industria fashion si nu numai.” a spus Sylvie Gerogianni, Marketing, Communications & VM Manager Tommy Hilfiger.

Evenimentul Tommy Hilfiger de Livestream Shopping este disponibil pe tommy.com, astfel incat fiecare fan al brand-ului sa il poata viziona. Urmareste-l aici.
 
 
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, pe tommy.com si intr-o retea extinsa de magazine selectionate.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.