Tommy Hilfiger anunta colaborarea cu Shawn Mendes - Parteneriat global "Play it Forward" pentru urmatorul pas in calatoria sustenabilitatii

Parteneriatul incepe odata cu „Classics Reborn” campania Vara 2022 si va include o donatie de 1 milion USD pentru turneul mondial sustinut de Shawn Mendes pentru a ajuta la atenuarea si compensarea impactului asupra mediului.

Tommy Hilfiger are placerea sa anunte parteneriatul „Play it Forward” cu Shawn Mendes – cantaret si compozitor canadian, realizat din dorinta de a construi un viitor mai bun pe baza viziunii lor comune. Aceasta colaborare prezinta mai multe directii si va debuta cu Shawn Mendes ca protagonist principal al campaniei globale Vara 2022, intitulata „Classics Reborn”, care prezinta o colectie realizata in intregime din materiale mai sustenabile. In plus, pe parcursul viitorului sau turneu Wonder: The World, Shawn Mendes va purta produse personalizate TOMMY HILFIGER, realizate din materiale mai sustenabile, abordand diverse stiluri. De asemenea, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a sustine eforturile de a atenua si compensa impactul asupra mediului din timpul turneului. Parteneriatul va culmina cu o colectie capsula, realizata impreuna, si va fi lansata in primavara anului 2023, redand un stil atemporal, mai sustenabil. In colectie vor fi integrate procese inovatoare in ceea ce priveste materiale reciclate dar si materiale noi, si, de asemenea, practici de design circular.

„Shawn nu este doar un muzician multitalentat – el reprezinta si o noua generatie de Futuremakers care inteleg nevoia de actiune”, a spus Tommy Hilfiger. „Prin unirea fortelor cu Shawn pentru a invata, a impartasi si a inova, putem construi pe ceea ce am realizat deja si putem duce calatoria noastra in materie de sustenabilitate la nivelul urmator. Desi recunoastem ca mai avem un drum lung de parcurs, impreuna putem obtine si mai multa constientizare pentru a avea un impact pozitiv si de durata.”

Urmand sa fie lansata pe 16 mai 2022, pentru campania TOMMY HILFIGER „Classics Reborn” s-a colaborat cu fotograful Craig McDean si il prezinta pe Shawn Mendes purtand diverse stiluri din colectia 1985 Program, inclusiv polo-ul emblematic din 1985, realizat din bumbac organic. Prin utilizarea bumbacului organic, realizarea colectiilor 1985 Program din 2022 a redus echivalentul CO2 cu aproximativ 48% si au fost evitate 692 de tone de emisii. Acesta este echivalentul a 641 de zboruri dus-intors de la Londra la New York pentru un pasager. Shawn Mendes poarta, de asemenea, denim mai sustenabil, care este produs folosind 20% bumbac reciclat post-consum, care necesita mai putina apa si energie in timpul etapelor sale de finisare. Look-ul este completat cu piese vintage TOMMY HILFIGER, care celebreaza produsele favorite care starnesc nostalgie.

Pentru viitorul sau turneu Wonder: The World, Shawn Mendes s-a angajat sa mentina un climat pozitiv, reducand emisiile de CO2 cu 50% per spectacol, comparativ cu ultimul sau turneu mondial din 2019 si atenuand toate emisiile ramase printr-o combinatie de eliminare a carbonului si proiecte de evitare a emisiilor de carbon. Pentru a-si sprijini misiunea si parteneriatul comun, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a face posibila implementarea Programului Sustainability & Tour Greening. O parte substantiala a acestei investitii va fi donata agriculturii regenerative a bumbacului, un nou pas in dezvoltarea initiativelor de sustenabilitate mai ample ale brand-ului Tommy Hilfiger. Pe tot parcursul turneului, Shawn Mendes va purta, de asemenea, modele personalizate si mai sustenabile, cu look-uri obtinute din materiale ramase din colectiile anterioare TOMMY HILFIGER, precum si din ceea ce se numeste vintage deadstock, adica produse noi, nepurtate dar care nu au fost vandute, si materiale reutilizate.

O etapa cheie a parteneriatului, Tommy Hilfiger si Shawn Mendes vor introduce, de asemenea, in primavara anului 2023, o colectie capsula realizata in comun. Aceasta va prezenta stiluri de calitate prin care se reimagineaza piesele clasice TOMMY HILFIGER cu design circular, fiind implicate in procesul de realizare inovatii in ceea ce priveste reciclarea materialelor.

„Intotdeauna am fost inspirat de Tommy si de brand-ul emblematic pe care l-a construit si sunt incantat sa impartasesc calatoria noastra impreuna cu fanii mei”, a spus Shawn Mendes. „Toata lumea are un rol in crearea unui viitor mai sustenabil si sunt inspirat sa vad ce putem realiza. Astept cu nerabdare sa invatam unii de la altii, sa explorez modul in care reimaginatia creativa poate avea un efect pozitiv asupra industriei modei si sa impartasesc ce inseamna pentru mine a trai intr-un mod mai sustenabil. ”

In lunile urmatoare, mai multe detalii despre colaborarea „Play it Forward” vor fi distribuite pe canalele de comunicare Tommy Hilfiger si Shawn Mendes. Prietenii si fanii brand-ului TOMMY HILFIGER sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind @TommyHilfiger, #TommyHilfiger si @ShawnMendes.

 

Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com. PVH a achizitionat Tommy Hilfiger in 2010 si continua sa dezvolte o abordare care se concentreaza pe dezvoltarea relevantei, prezentei si cresterii pe termen lung a brand-ului la nivel mondial.

Despre calatoria pentru sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger
Viziunea lui TOMMY HILFIGER este ca pana in 2030 sa devina un brand care nu iroseste nimic & ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All). In 2020, organizatia a anuntat 24 de obiective pe patru piloni, axate pe circularitate si incluziune. Aceste scopuri stabilite servesc drept ghid pentru crearea de produse mai sustenabile, folosindu-se materiale organice si reciclate; dezvoltarea proceselor inovatoare de-a lungul lanturilor de aprovizionare (inclusiv denim cu impact redus pentru a reduce consumul de apa si energie); promovarea unei comunitati de incluziune prin Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge; si asigurarea ca fiecare fan Tommy are acces la produse prin colectia Tommy Hilfiger Adaptive, concepute pentru ca procesul de imbracare sa fie unul mai facil pentru adultii si copiii cu dizabilitati. In 2019, TOMMY HILFIGER a devenit unul dintre primele brand-uri care a folosit bumbac 100% reciclat la scara larga, iar in 2020, aproape 60% din colectiile sale globale au fost realizate cu materiale din surse mai sustenabile – un numar care continua sa creasca sezon peste sezon. . Programul Tommy for Life, care a fost lansat in 2020, exploreaza diferite modele prin care un prodis extrem de indragit sau deteriorat este preluat si revandut, reparat sau remixat in articole complet noi. In plus, recunoscand ca nicio companie nu poate schimba singura peisajul sustenabilitatii, Tommy Hilfiger si-a unit fortele cu partenerii din industrie prin semnarea Pactului de moda in august 2019, precum si aderarea in 2020 la initiativele Fundatiei Ellen MacArthur – Make Fashion Circular, Jeans Redesign. Pentru informatii suplimentare vizitati acest site.

Despre “Classics Reborn”
Imagistica campaniei „Classics Reborn” a fost realizata deCraig McDean in Austin, Texas, si il prezinta pe Shawn Mendes cantand un cover al piesei „Dancing in the Dark” de Bruce Springsteen. Campania va fi amplificata printr-o puternica prezenta digitala si prin social-led storytelling pe platformele sociale @TommyHilfiger si @ShawnMendes, plus acoperirea media globala extinsa a brand-ului si reteaua de magazine.

Despre Shawn Mendes
Originar din Toronto, Canada, Shawn Mendes este un cantaret, compozitor si producator de trei ori nominalizat la GRAMMY®. Este cunoscut pentru piesele sale de succes „Stitches”, „Treat You Better”, „Señorita” si un nou single, „When You’re Gone” si este al treilea cel mai tanar artist solo care a avut trei albume consecutive pe locul 1. In 2020, a fost cel mai tanar artist masculin care a ajuns vreodata in topul Billboard 200 cu patru albume de studio pana in prezent. Pe langa realizarile sale muzicale, Shawn Mendes sprijina diferite eforturi umanitare, iar in 2019, a lansat Fundatia Shawn Mendes, care incearca sa inspire tinerii de astazi sa descopere cauze de care sunt pasionati, dandu-le in acelasi timp putere sa schimbe lumea. Ca parte a misiunii sale permanente, Fundatia ofera resurse si distribuie „Granturi Wonder” pentru a permite, inalta si amplifica tinerii dorni de schimbare sa creeze noi oportunitati si sa-si imbunatateasca comunitatile.