Tommy Hilfiger colaboreaza cu designerul britanic Richard Quinn pentru a crea o capsula in editie limitata

Designerul premiat Richard Quinn aduce viziunea sa iconica marcii „TOMMY HILFIGER” intr-o capsula uimitoare inspirata de arhetipurile culturale si expresia radicala.

Asteptati-va la inteligenta, model dramatic si clasice reimaginate din Ivy League.

Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei capsula Tommy Hilfiger X Richard Quinn din toamna 2022, semnata de Tommy Hilfiger si celebrul designer Richard Quinn, care a primit premiul inaugural Regina Elisabeta a II-a pentru design britanic in 2018.

Capsula imbina utilizarea semnaturii lui Quinn a modelului indraznet si siluetele exagerate cu interpretarea iconica a lui Hilfiger a clasicilor americani, de la jacheta de varsity la blugi cu 5 buzunare, de la chino pana la jacheta de piele. Intr-un total de 40 de piese, capsula este inspirata dintr-o multitudine de arhetipuri culturale, inclusiv punk, explorator, majorete si jock, si serveste ca o celebrare rasunatoare, inclusiv de gen, a stilului individual.

„Monograma TH”, recent lansata, care reflecta spiritul de inovatie ce sta la baza brandului TOMMY HILFIGER, este remixata cu designul cu margarete semnat de Quinn si aplicata pe jachete cu puf, paltoane, rucsacuri sport si genti de voiaj.

O jacheta de varsity este decorata cu motive unice care combina margareta lui Quinn cu embleme ale stilului Collegiate si Americana. Un model emblematic de trandafiri englezesti apare pe pantalonii formali, imbracamintea exterioara ondulata si croiala clasica in tartan scotian.

De-a lungul timpului, nepotrivirile experimentale si schimbarile izbitoare ale amplorii motivelor repetate creeaza impact si intriga. Textilele sunt luxoase – inclusiv velur imprimat si twill de mare densitate, in timp ce accesoriile precum cizmele cu model si esarfele de matase sunt oferte distinctive.

„Intotdeauna am fost inspirat de a lucra cu creatori care depasesc limitele, iar Richard nu face exceptie”, a spus Tommy Hilfiger. „Am reunit cele doua estetice distincte ale noastre pentru a crea o interpretare rebela a pregatirii moderne. Este neasteptat si optimist si reflecta spiritul jucaus din inima ambelor marci.”

„Eu si Tommy impartasim aceeasi obsesie pentru imprimeuri si textile, asa ca a fost o bucurie naturala sa echilibram si sa combinam viziunile noastre pentru aceasta colaborare”, a spus Richard Quinn. „A fost inspirant sa ma scufund in arhivele lui Tommy si sa gasesc piesele emblematice care au devenit panzele pentru co-crearea noastra. Ne-am impins sa fim dramatici si vibranti cu fiecare detaliu – in cautarea progresului – iar piesele finale nu dezamagesc.”

Capsula este documentata intr-o campanie fotografiata de Adrienne Raquel care sarbatoreste lansarea colectiei printr-un film conceptual si o serie de activari eclectice.

Tommy Hilfiger X Richard Quinn s-a lansat exclusiv online pe tommy.com (in Romania) si in anumite magazine TOMMY HILFIGER din intreaga lume.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind @TommyHilfiger si @RichardQuinn.

# # #

Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitorul exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt disponibile in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectate si pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost desemnata distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat mereu echilibrul si cresterea organica, condusa de valorile CSR, si de aceea este una dintre cele mai puternice companii de pe piata, in continua dezvoltare, captand atentia celor mai pretentiosi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute marci de stil de viata premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil iconic care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. . TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale de produse TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar marca este sustinuta de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezenti in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global, tommy.com.

Despre Richard Quinn
Designerul londonez Richard Quinn si-a infiintat eticheta omonima in 2016, dupa absolvirea Masterului in moda la Central Saint Martins.

Specializat in imbracaminte pentru femei si textile, colectiile sale sunt indraznete si emotionante, creand o viziune neinfricosata. Richard creeaza articole de imbracaminte cu atentie la fabricatiile inovatoare, concentrandu-se pe capacitatea sa de a combina abilitatile unice de artizanat cu o sensibilitate rafinata la moda. De cand a absolvit, Richard a primit premiul H&M Design Award 2017 si si-a lansat propriul studio de imprimare cu acces deschis la Londra, unde a creat si tiparit modelele sale atragatoare. Richard Quinn a fost onorat de Majestatea Sa Regina in februarie 2018, cand designerului i-a fost inmanat premiul inaugural Regina Elisabeta a II-a pentru design britanic noului designer de moda britanic Richard Quinn. S-a bazat pe originalitatea si valoarea lui Quinn pentru comunitate, oferind servicii de imprimare la preturi accesibile studentilor si designerilor in curs de dezvoltare.

Richard a primit Premiul pentru talentul britanic emergent in imbracaminte pentru femei la Fashion Awards 2018, iar cel mai recent Richard a castigat BFC/British Vogue Designer Fashion Fund 2022, acordat de Caroline Rush si Edward Enninful.