Tommy Hilfiger lanseaza cele mai noi modele de baggy jeans Tommy Jeans Denim Progressed si stiluri de strada pentru Primavara '23

Bazandu-se pe legaturile istorice cu hip-hop-ul, „Denim Progressed” ofera o noua abordare a imbracamintii streetwear, alaturi de o campanie inspirata de vibe-ul orasului New York.

Tommy Hilfiger anunta lansarea urmatorului capitol din Denim Progressed, platforma TOMMY JEANS prin care se incurajeaza denimul progresiv. Colectia isi pastreaza vii radacinile hip-hop si denimul ramane un element central in imbracamintea streetwear moderna care aduce in prim plan conceptul de baggy jeans.

Croielile largi, faimosul New York City si hip-hop-ul au fost intotdeauna relevante pentru istoria TOMMY JEANS. Aceste conexiuni clasice sunt popularizate in colectia care imbina piese ale stilului de strada prin denimul progesiv. Abordarile surprinzatoare in design si proportiile baggy contemporane reprezinta o manifestare moderna a exprimarii de sine – in timp ce brand-ul continua sa promoveze ceea ce urmeaza.

Produsele cheie sunt blugii Aiden pentru barbati si pentru femei cei cu croiala Daisy. Blugii Aiden sunt oversized si cu tur lasat, in timp ce blugii Daisy sunt wideleg, cu talie joasa, oferind o nota actuala stilului prep din TOMMY JEANS. Fie ca se regaseste in produse cu croiala baggy, emblematicii blugi cu straight leg, o fusta micro sau o jacheta bomber oversized, denimul este prezent intr-o gama mai larga de produse si continua sa joace un rol central in colectie, oferind consumatorilor instrumentele necesare pentru a se exprima pe deplin. In colectie se gasesc si jacheta windbreaker Chicago, tricouri indraznete cu dungi, pantaloni scurti si tricouri inspirate de skate si pulovere stralucitoare.

Campania se desfasoara in New York si surprinde esenta orasului: energie si indrazneala amestecate cu vibratia de pe strada. Surprinse printr-o lentila contemporana, articolele vestimentare sunt prezentate de localnici din New York, subliniind coliziunea stilului prep din anii’90 cu stilul hip-hop modern de astazi. Imaginile lui Nick van Tiem si videoclipul campaniei de Ben Fitzgerald sunt realizate pe terenuri de baschet, in parcuri de skate, spalatorii, apartamente si in fata magazinelor de proximitate – toate spatii specifice NYC-ului.

Colectia este disponibila pe tommy.com si in magazine TOMMY JEANS din intreaga lume. Magazinele TOMMY JEANS din Romania se afla in centrele comerciale Parklake Shopping Center si Mega Mall.

Intrati pe platformele sociale @TommyJeans, #TommyJeans si alaturati-va comunitatii TOMMY JEANS – o destinatie digitala care combina muzica, streetwear si cultura.

# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.