Tommy Hilfiger lanseaza colectia capsula Tommy Jeans impreuna cu Keith Haring

Doi pionieri ai culturii din New York au creat impreuna o colectie, avand in spate aceeasi mostenire comuna, in timp ce „Tommy X Keith Haring” celebreaza mesajul ca „Arta este pentru toata lumea”.

Tommy Hilfiger anunta lansarea unei colectii capsule TOMMY JEANS si Keith Haring. Tommy Hilfiger si Keith Haring au impartasit aceeasi pasiune pentru democratizarea artei si a modei in New York-ul anilor 1980, un sentiment ce poate fi rezumat in mesajul lui Haring, „Arta este pentru toata lumea”, care descrie spiritul legendarului sau POP SHOP de pe Strada Lafayette 292. Astazi, aceasta energie continua sa inspire viziunea incluziva a lui Tommy Hilfiger „Welcome All”, reflectand modul in care a pus initial bazele brand-ului sau american.

Sentimentul acesta se regaseste intr-un mod contemporan in colectia Tommy x Keith Haring, deoarece expresiile grafice ale lui Haring sunt puse pe modelele clasice TOMMY JEANS, iar moda este imbinata cu arta in piese care amintesc de o estetica sinonima atat cu radacinile pionierilor culturali in hip-hop cat si ai orasului New York.

„Keith Haring este o figura emblematica a New York-ului si reprezinta spiritul creativ al orasului”, a spus Tommy Hilfiger. „Am impartasit acelasi angajament fata de incluziune, exprimarea sineului si raspandirea optimismului. Aceasta colectie canalizeaza pozitivitatea si aduce energia inconfundabila a lui Keith in stilul prep modern.”

Colectia Tommy x Keith Haring prezinta articole de imbracaminte pentru barbati, femei si noutati acoperite de grafica inconfundabila a lui Haring. Siluetele relaxate prep devin o panza pentru opera de arta a lui Haring, ilustrata cu pictograme pe piese vestimentare realizate prin tratamente de vopsire, decolorare cu UV si spalare.

Piesele cheie includ o jacheta varsity din lana, cu un caine care danseaza desenat pe manecile din piele si o fata – inima pe piept, realizata din bumbac chenille, plus o jacheta unisex din denim, cu un mix al clasicelor figurine dansatoare realizate de Haring. Tricoturile, puloverele si hanoracele inspirate de estetica vintage americana prezinta pictograme, inclusiv bebelusul stralucitor, care simbolizeaza inocenta, bunatatea inerenta si potentialul tineretii, si fata cu trei ochi care s-au remarcat in POP SHOP. Haring a folosit adesea invitatiile si afisele ca forma de arta, reprezentand un alt mod de a-si impartasi munca cu publicul, iar acest lucru prinde viata intr-o combinatie de top si pantaloni scurti pentru femei, cu grafica unei invitatii la expozitia sa de la Westbeth Paint’s Space din 1991. Un tricou alb arata noua Polaroid-uri ale lui Haring facute de-a lungul carierei sale, inclusiv o fotografie centrala cu masca pe care a facut-o in timp ce explora arta in diferite medii la Scoala de Arte Vizuale.

Campania, fotografiata de Elliot Kennedy, este inspirata de influenta lui Haring si de miscarea pop art, iar imaginile prind viata intr-o panza de culoare peste chipuri optimiste. Suprapunerile texturate din vopsea, marker si creta amintesc stilul sau multidisciplinar si DIY.

Imaginile video, realizate de Thomas Nuijten, prezinta vocea creativilor din generatia urmatoare, in timp ce artistul digital Gabriel Massan si muziciana Talia Goddess ofera fragmente sonore care amintesc de sentimentul de comunitate pe care Haring si Hilfiger l-au creat pentru prima data cu multi ani in urma.

Sarbatorind spiritul si misiunea creativa a mesajului „Arta este pentru toata lumea”, o expozitie va fi prezentata la renumita galerie de arta din Los Angeles, The Broad, in perioada 27 mai-8 octombrie. Peste 120 de lucrari si materiale de arhiva vor fi prezentate explorand practica si viata lui Haring, aratand utilizarea vibranta a culorii si a lucrarilor in linii energice.

Parteneriatul a fost realizat in colaborare cu Artestar, o agentie globala de acordare a licentelor si consultanta creativa care reprezinta importanti artisti, fotografi, designeri si creativi.

In Romania, colectia este disponibila exclusiv pe tommy.com.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind @TommyJeans, @KeithHaringFoundation, #TommyJeans si #TommyxKeithHaring.

# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.