Lansarea Tommy Hilfiger Toamna 2022 conecteaza publicul la o serie de experiente de brand care unesc universul IRL si metaversul, continuand activitatea de pe cea mai mare platforma din industrie „ See Now, Buy Now”.
Experientele de brand in timp real se desfasoara intr-un peisaj multimedia efervescent, care transloca participantii de la evenimentul de pe malul East River din Brooklyn in lumea jocurilor Roblox si prezinta noi concepte figitale la nivel global destinate consumatorilor.
Tommy Hilfiger anunta revenirea in cadrul New York Fashion Week pentru prima data in trei ani, cu un eveniment experimental care va dezvalui cea mai recenta colectie Toamna 2022 „See Now, Buy Now” si va redefini viziunea brand-ului impartasita cu publicul, incorporand atat componenta offline cat si cea digitala.
Evenimentul va avea loc pe 11 septembrie la ora 7 p.m. EST si va oferi o experienta interactiva inspirata din viata creativa unica specifica New York-ului: un epicentru pentru oameni si subculturi, un mix intre lo-fi si hi-tech si o fuziune de stil si creativitate. Atmosfera si tot ceea ce este specific orasului New York – locul de nastere al brand-ului TOMMY HILFIGER – vor iesi la suprafata in cadrul evenimentului unde oamenii se vor conecta prin momente spontane de creativitate prezente printr-o expozitie IRL amenajata la Skyline Drive-In din Brooklyn si o activare paralela in metaverse.
„Cand m-am gandit unde sa aiba loc lansarea revenirii la Fashion Week, imediat inima mea s-a indreptat catre cultura creativa emblematica a New York-ului”, a spus Tommy Hilfiger. „Acesta este locul in care moda, arta, muzica si divertismentul s-au reunit atunci cand mi-am inceput activitatea in industrie. Si astazi, aceasta abordare este in continuare cea care ma inspira sa interactionez cu acele comunitati relevante, construind noi experiente creative. Acest sezon este despre mixul dintre ideile mele creative care se gasesc in mostenirea brand-ului si noile concepte de evenimente live si lumi virtuale. Este expresia perfecta pentru valorile in care credem, in timp ce aducem un omagiu radacinilor noastre prin revenirea la NYFW”
Colectia TOMMY HILFIGER Toamna 2022 va prinde viata prin activarile multimedia inovatoare ale brand-ului – de la New York pana la capitalele europene pana la Chengdu si nu numai. Parteneriatele cu influencerii globali vor debuta pe podium si in afara lui, si vor pune in evidenta nota distincta TOMMY HILFIGER, si anume reinterpretarea a ceea ce inseamna stilul prep clasic.
O premiera in industrie va fi transmiterea live a activitatii de pe podiumul „See Now, Buy Now” pentru comunitatea globala Roblox care zilnic reuneste peste 50 de milioane de utilizatori, insotita de avatare imbracate in stilurile TOMMY HILFIGER Toamna 2022, care vor acapara New York-ul, sub forma sa de oras virtual reinventat. Parteneriatul brand-ului cu platforma globala multiverse a fost lansat in decembrie 2021 si continua sa se dezvolte prin noi proiecte.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.