
Colectia celebreaza moda streetwear in timp ce trezeste nostalgia mostenirii culturii stradale a lui Tommy in America.
Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei TOMMY JEANS creata in colaborare cu Asociatia Nationala de Baschet (NBA). Colectia capsula celebreaza esenta baschetului ca o forta integrala in construirea culturii locale de strada si a comunitatilor diversificate. Mai mult, este o continuare a traditiei indelungate a brand-ului in ceea ce priveste stilul streetwear american si nostalgia emblematica a anilor ’90. Colectia este disponibila in Romania pe tommy.com incepand cu 6 Iunie 2022.
Inspirata din energia specifica baschetului, colectia prezinta siluete relaxate si imprimeuri cu siglele echipelor NBA. Disponibile intr-o varietate larga de combinatii, hanoracele din fleece, pantalonii de trening, tricourile si pantalonii scurti pot fi combinate in diverse look-uri sau asortate cu o jacheta varsity si pantaloni din denim pentru femei. Colectia este conceputa pentru toti cei care imbratiseaza stilul de viata si agitatia care inconjoara acest sport, oferind moda streetwear de cea mai buna calitate.
Afinitatea lui Tommy Hilfiger pentru baschet si cultura de strada a inceput in anii 1990, cand brand-ul sau omonim a captat atentia celebritatilor si influencer-ilor, dintre care multi erau conectati cu NBA si comunitatea sportiva mai larga. Modelele TOMMY HILFIGER din acea perioada erau extrem de ravnite si definitorii ca stil. Prezenta lor era deseori remarcata pe terene — de la arene profesionale pana la jocuri amicale in strada. Sportul a ramas intotdeauna o componenta cheie a viziunii brand-ului Hilfiger si, mai recent, a inclus colaborari globale cu campionul international de tenis, Rafael Nadal, si Lewis Hamilton, campionul mondial la Formula OneTM.
Colectia capsula TOMMY JEANS si NBA de asemenea reflecta campania globala de primavara 2022 a lui TOMMY JEANS, Play to Progress, care celebreaza puterea creativitatii individuale de a duce mai departe comunitatea.
Prietenii si fanii brand-ului TOMMY JEANS sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyJeans si @TommyJeans. Aici vor descoperi un mix de muzica, streetwear si cultura pentru tineri intr-un continut experimental, care depaseste limitele stilului individualizat si exprimarii de sine.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.
Despre NBA
Asociatia Nationala de Baschet (NBA) este o organizatie mondiala de sport si media cu misiunea de a inspira si conecta oamenii de pretutindeni prin puterea baschetului. Construita in jurul a cinci ligi sportive profesionale: NBA, WNBA, NBA G League, NBA 2K League si Basketball Africa League, NBA si-a stabilit o prezenta internationala majora, cu jocuri si programe disponibile in 215 de tari si teritorii in peste 50 de limbi, si produse de vanzare in peste 200 de tari si teritorii de pe toate cele sapte continente. Listele NBA de la inceputul sezonului 2021-22 au prezentat un record de 121 de jucatori internationali din 40 de tari. Listele NBA de la inceputul sezonului 2021-22 au prezentat un record de 121 de jucatori internationali din 40 de tari. Activele NBA Digital includ NBA TV, NBA.com, aplicatia NBA si NBA League Pass. NBA a creat una dintre cele mai mari comunitati de social media din lume, cu 2,1 miliarde de likes si followers la nivel global pe toate platformele de liga, echipa si jucatori. Prin NBA Cares, liga abordeaza probleme sociale importante, lucrand cu organizatii care servesc tinerilor recunoscute la nivel international, care sprijina educatia, dezvoltarea tinerilor si a familiei si cauzele legate de sanatate.