Trei briefuri de la antreprenori au fost solutionate de freelanceri la NO.MAD Outdoor Camp

NO.MAD Talks a organizat prima tabara pentru comunitatea de freelanceri intre 31 iulie – 2 august

Intre 31 iulie si 2 august, NO.MAD Talks a organizat in satul Ciocanu din jud. Arges primul eveniment offline de dupa iesirea din starea de urgenta – NO.MAD Outdoor Camp, o tabara de trei zile dedicata atat freelancerilor, cat si antreprenorilor, soloprenorilor si, in general, celor care isi doresc sa fie creativi dar si eficienti, sa aiba relatii mai bune cu clientii si sa comunice mai bine.

Trei briefuri de la antreprenori locali si-au gasit cate o solutie

Pe durata celor trei zile, trei echipe formate din freelanceri si antreprenori din diferite domenii au lucrat pe briefuri reale primite de la business-uri locale din Kind Market, platforma de schimb de servicii si produse intre freelanceri si antreprenori: Macelaria Ghita, Papa Jacques si Respiro Dental. S-a invatat despre strategia de comunicare, concepte creative, social media, storytelling, media pitching si tehnici vizuale.

Alain Gavrilutiu, copywriter cu 15 ani experienta, a trecut echipele prin toate procesele mentale si creative ale unui proiect si le-a ajutat sa abordeze fiecare brief de la identificarea nevoilor la research si pozitionare in contextul pietei, pana la creatie si trasarea strategiei, storytelling, fine tuning si prezentare.

Misu Ionescu, specialist in cinematografie si realizator atat de proiecte comerciale, cat si de scurtmetraje premiate, a povestit cum se pot transpune atributele brandului in cinematografie si a propus un exercitiu de imaginatie – un spot comercial de 30 de secunde desfasurat pe cadre.

Iunieta Sandu, fondatoarea NO.MAD Talk, cu 9 ani de experienta in comunicare, a dus participantii in zona foarte aplicata a comunicarii pe canalele de social media, unde fiecare echipa a avut de conceput o strategie de continut in social media, de identificat vocea si personalitatea brand-urilor, canalele pe care isi vor disemina mesajele, pilonii de comunicare si de schitat un plan editorial.

Anca Spiridon, specialist cu 8 ani experienta in domeniu, a vorbit despre cum cream si mentinem reputatia unui produs sau unui brand folosind strategii creative de PR, cu o componenta practica adaptata pe brief-urile celor 3 brand-uri din Kind Market.      

Cum e sa realizezi o tabara pe timp de pandemie

In urma celor doua luni petrecute acasa si dupa lansarea Kind Market, locul unde freelancerii si afacerile locale fac schimb de produse si servicii, comunitatea s-a inchegat si se simtea nevoia unor intalniri fata in fata, dincolo de schimbul de emailuri si de Zoom. O vacanta in satul Ciocanu a adus apoi cu sine si idea taberei si intregul concept de cursuri in aer liber.

Inca de dinaintea cresterii numarului de cazuri din luna iulie, NO.MAD Outdoor Camp a pus pe prim plan siguranta participantilor, oferind masti si dezinfectanti si asigurandu-se ca toate camerele sunt igienizate inainte de sosire si ca mesele sunt preparate si servite cu masca si manusi. Apoi, numarul participantilor a fost redus de la 24 la 15 pentru a putea pastra distanta sociala cat mai usor.

“Sa organizezi orice fel de eveniment offline in perioada asta este ca si cum te-ai arunca in lac fara vesta de salvare. Dar, in zilele noastre, fie ca alegi sa mergi intr-o tabara sau intr-un weekend din terasa in terasa, te supui la aproape aceleasi riscuri. Asa ca am facut un calcul simplu luand in considerare beneficiile pe care le are tabara si ce ramane in urma ei:

Participantii, oricati vor fi ei, o sa invete lucruri noi pe care le pot folosi sa-si dezvolte business-ul in pandemie
3 antreprenori o sa primeasca o strategie de comunicare completa pe care o pot aplica in perioada asta
5.000 de oameni vor putea citi / afla continutul util pe care trainerii o sa-l furnizeze in tabara
O lista lunga de lectii invatate pentru echipa NO.MAD” povesteste Iunieta Sandu, fondator NO.MAD Talks.

Parteneri: 1664 Blanc, Domeniul Bogdan, AV Drinks Import, Macelaria Ghita, Papa Jacques, Reflectss, PaperMonks.

Parteneri media: Iqads, Start-up.ro, Ziare.com, Business24, The Institute, Igloo, PRwave, Iqool, Zile si Nopti, The Trends, Romania Pozitiva, Feeder, Munteanu.

Despre NO.MAD Talks
NO.MAD Talks este un eveniment lunar de networking si educatie dedicat freelancerilor si antreprenorilor la inceput de drum, fondat de Iunieta Sandu. Mai multe detalii despre concept sunt disponibile pe www.nomadtalks.ro.