
adidas dezvăluie astăzi traiectoria viitorului pantofilor de performanță prin lansarea Futurecraft 3D, un pantof de alergare inedit cu talpă printată 3D, care se ajustează perfect nevoii de amortizare al fiecărui picior în parte. Conceptul 3D face parte din “Seriile Futurecraft”, o inițiativă de viitor care plasează îmbinarea unui produs open source și tehnicile de realizare manuală în central designului pentru a propaga inovația în toate elementele producției.
Prin conceptul 3D, care asigură tuturor atleților o experiență personalizată esențială, adidas a creat o combinație unică între material și procesul tehnologic. Această inovație va ridica standardele pantofilor de alergare la următorul nivel ferind suport personalizat fără precedent și amortizare la fiecare mișcare, ajutând astfel atleții să aibă cele mai bune rezultate. .
Imaginează-ți că mergi într-un magazin adidas, alergi pe banda de alergare și îți poți achiziționa imediat o pereche de pantofi de alergare printați 3D, aceasta este ambiția tălpii adidas printate 3D.
Creând un mulaj extrem de flexibil, realizat din carbon, ce urmărește perfect conturul piciorului și stabilește punctele esențiale de presiune, va pregăti fiecare atlet pentru cea mai bună experiență de alergare. Conectat la date cu specificații exacte și tehnologii care au la bază scanarea piciorului, oferă oportunități unice de a avea pantoful personalizat încă din magazin.
“Futurecraft 3D este un prototip și o declarație a intențiilor pe care le are adidas. Am folosit o combinație unică ce îmbinână într-un mod cu totul original procesul tehnologic cu materialul folosit.Talpa printată 3D nu doar că ne permite să creăm un pantof de alergare extraordinar, ci totodată să folosim informații de performanță care conduc realmente la experiențele propuse, adaptându-se perfect nevoilor oricărui atlet,” a declarat Eric Liedtke, membru al Executive Board in cadrul adidas, responsabil pentru Global Brands.
Povestea lui Futurecraft 3D este primul capitol din seriile adidas Futurecraft, ceea ce consolidează angajamentul pe care și l-a asumat brandul de a propaga inovația în toate domeniile de producție.
“Futurecraft reprezintă spatiul nostru de testare. Este o dovadă a modului în care ne provocăm pe noi înșine în fiecare zi să explorăm limitele abilităților noastre. Aducem inovația materialului și a procesului tehnologic combinând tehnicile de realizare manuală șișcapacitatea de a crea prototipuri cu potențialul nelimitat al noilor tehnologii de producție. Futurecraft este minimalist – rapid, natural și real – întruchipează modul în care am abordat noi designul”, a declarat Paul Gaudio, Creative Director în cadrul adidas.
Păstrând viziunea colaborării creative a Futurecraft, Futurecraft 3D a luat naștere datorită unui parteneriat OPEN SOURCE cu specialiști europeni de top în printarea 3D – compania Materialise.
Inițiativa Futurecraft anunță și mai multe inovații inedited în design în următoarele șase luni și reprezintă o sursă de suport pentru ambiția adidas de a fi cel mai bun brand de articole sportive la nivel global.