Afaceri in pandemie. Clinica Illuma, afaceri de 80.000 de euro la 6 luni de la lansare

Lansata in luna mai, cu o investitie de 300.000 de euro, Clinica Illuma, axata pe servicii de dermato-estetica minim-invazive, a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de 80.000 de euro.

Jumatate din cifra de afaceri provine din serviciile medicale estetice, iar 5% dintre clientii clinicii au fost barbati.

Intr-un context marcat de distantare sociala, Alexandra Crasmaru, cu o experienta de 10 ani in industria farmaceutica, a lansat la mijlocul lunii mai 2020, imediat dupa iesirea din starea de urgenta, o clinica orientata catre servicii dermato-estetice minim invazive. Peste 250 de clienti au trecut pragul clinicii pana la finalul anului, care au accesat servicii in medie de 350 de euro/client. Motoarele de crestere pentru Clinica Illuma au fost reprezentate de dotarea cu echipamente performante, echipa de specialisti (medici si specialisti in beauty), dar si masurile de siguranta suplimentare luate in actualul context.

Proiectul a fost finalizat inca dinainte de pandemie insa declararea starii de urgenta ne-a fortat sa amanam deschiderea cu doua luni. Mai mult, primele saptamani de functionare au fost marcate de reticenta clientilor de a interactiona cu persoane necunoscute. Totusi, pe fondul unei nevoi clare pentru serviciile noastre, si prin oferirea unui mediu sigur, am ajuns in luna august la o medie de 60 clienti noi/luna, o triplare fata de primele luni de functionare, a explicat Alexandra Crasmaru, fondatoarea Clinicii Illuma.

Astfel, cei mai multi clienti ai clinicii (95%) sunt femei, cu varsta cuprinsa intre 30 si 45 de ani, cu o preocupare pentru sanatatea pielii si imbunatatirea acesteia prin terapii minim-invazive, cu timp de recuperare scurt.

Jumatate din cifra de afaceri provine astfel din servicii medicale estetice, in timp ce 20% dintre clienti au apelat la Clinica Illuma pentru servicii medicale de patologie. Un procent similar a accesat servicii de infrumusetare si terapie corporala.

Totodata 10% din cifra de afaceri provine din magazinul online dezvoltat ca side business in contextul pandemic si care ofera produse de ingrijire pentru acasa.

Pentru 2021, Alexandra Crasmaru isi propune cresterea cu 50% a cifrei de afaceri, dar si extinderea si diversificarea serviciilor oferite in cadrul clinicii, catre tratamente precum cele cu laser pentru leziuni vasculare, testare genetica pentru alopecie sau tratamente faciale.

***
Infiintata in 2020, Illuma Clinique este o clinica dermato-estetica, dedicata serviciilor de dermatologie, estetica faciala, epilare definitiva si remodelare corporala, totul cu un focus pe echipamente inovatoare, de ultima generatie si personal dedicat. Brandul este construit in jurul conceptului de sanatate si frumusete a pielii, cu focus pe protocoale estetice minim-invazive, inovatoare. Filosofia pe scurt: Illuma Clinique, pentru sanatatea si frumusetea pielii tale!