Andra, Marius Moga si Zob feat. Nicole Cherry intra in batalia pentru HITul lunii, in cadrul campaniei aniversare Carrefour

● Campania include mii de produse HIT la cele mai mici prețuri garantate și oferte aniversare Carrefour pe durata lunii mai
● Clienții sunt invitați să voteze HITul preferat în platforma campaniei și pot câștiga vouchere de cumpărături la Carrefour

Cu ocazia aniversării a 22 de ani în România, Carrefour propune clienților o campanie inedită, unde mii de produse aflate la cele mai mici prețuri garantate beneficiază de cele mai mari HITuri ca bandă sonoră. În cea mai amplă campanie promoțională desfășurată la nivel național, Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry se duelează în melodii pentru a obține titlul de cel mai mare HIT. Cei trei artiști trebuie să câștige susținerea clienților, care votează HITul preferat în platforma campaniei.

Carrefour a pregătit oferte de neratat și cele mai mici prețuri la mii de produse, garantat, pe toată perioada lunii mai, alături de un mecanism de votare a HITului preferat care le poate aduce vouchere de cumpărături cadou clienților care participă.

Până pe 30 mai, fiecare client care accesează platforma campaniei poate vota HITul preferat dintre cele trei interpretate de Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry, special pentru aniversarea Carrefour, putând astfel determina HITul cel mai popular al celei mai mari acțiuni comerciale inițiate de companie de la începutul anului. Pentru Andra, dragostea trece prin stomac, pentru Zob feat. Nicole Cherry e despre cât de mult pot să umple un „cărucior pe 4 roți”, iar pentru Moga, nu trebuie să fie Crăciun ca să găsească cel mai mic preț.

„Luna mai este Luna HIT la Carrefour, de aceea vrem ca pe toate canalele noastre să se audă același refren, care spune că aici «găsești prețul cel mai mic. GARANTAT!», iar clienții să se distreze, ascultând și votând HITurile cântate de Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry. Și asta, în timp ce își caută produsele de care au nevoie printre ofertele aniversare”, menționează Narcis Horhoianu, Director de Marketing Carrefour România. 

„Cu ocazia aniversării de 22 de ani, am gândit o mecanică de campanie care să le ofere clienților un motiv în plus să-și facă cumpărăturile la Carrefour – cel mai mic preț, garantat, la mii de produse. Iar, odată cu cea mai mare acțiune comercială Carrefour, era firesc să apelăm la 4 artiști celebri de talia Andrei, a lui Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry pentru a ne face cât mai clar angajamentul nostru față de clienți – cel mai bun HIT pentru luna aniversară. Cei 4 artiști se duelează în versuri pentru ca, în final, clientul să fie mereu câștigător: prețuri mici, premii și un HIT pe care să-l fredoneze la cumpărături mult timp de acum încolo”, continuă Narcis Horhoianu.

În fiecare zi de miercuri, mii de produse din categoriile incluse în campania aniversară sunt alese atent pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate, și incluse în platforma Luna HIT. *Clienții pot achiziționa aceste produse promoționale din orice hipermarket, supermarket și magazin Express aflat în lista magazinelor participante, inclusă în Regulamentul campaniei.

Odată cu această campanie, beneficiază de prețuri promoționale, prin platforma de loialitate Act For Good, și produsele din categoria marcă proprie. Printre acestea se numără TEX – marca proprie de îmbrăcăminte, gamele de produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină. Clienții Carrefour se pot bucura de prețuri mai mici și la produsele vedetă din gama electrocasnicelor, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat.

La finalul lunii mai, toți clienții care au votat HITul cel mai popular vor intra într-o tragere la sorți, în cadrul căreia au șansa de a câștiga unul dintre cele 100 de vouchere de 100 RON, bune de cheltuit în Carrefour.

Carrefour a pornit un demers amplu de promoții constante și măsuri antiinflație, prin care răspunde nevoilor dinamice ale clienților, sute dintre produsele preferate ale românilor găsindu-se în ofertele săptămânale. Alături de Luna HIT, în această platformă se înscriu campanii precum Top 100 Produse HIT și Bonul de Weekend.

***
Despre Carrefour România
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.