
55% dintre utilizatorii de food delivery își comandă săptămânal sau chiar de mai multe ori pe săptămână mâncare gătită acasă sau la birou, iar bucureștenii se situează pe primul loc la comenzile de mâncare sănătoasă. În acest context, Baba Yaga, compania care oferă abonamente zilnice de mâncare sănătoasă, lansează 8 meniuri personalizate, fiecare conținând 3 mese principale și două gustări, începând de la 86 de lei pe zi.
Baba Yaga se adresează celor dornici să minimizeze timpul petrecut în bucătărie, celor interesați de conceptul „intuitive eating” și celor care doresc să experimenteze o călătorie culinară globală. De asemenea, compania își asumă misiunea de a oferi opțiuni culinare delicioase care să ajute oamenii să atingă obiectivele lor legate de greutate și sănătate. Printre cele 8 meniuri disponibile se numără: Mediteranean, Nord-American, Balcanic, Vegetarian, Sport, Vegan, Keto și No Pork.
„Baba Yaga este mai mult decât un abonament la mâncare, este o mișcare care încurajează oamenii să se bucure de mâncarea lor fără vinovăție”, a declarat George Teodorescu, co-fondator Baba Yaga. „Prin Baba Yaga, ne propunem să le reînviem clienților noștri plăcerea de a consuma alimente sănătoase. De asemenea, Baba Yaga se adresează și celor care își doresc să-și păstreze o greutate optimă. Proiectăm meniuri cu un număr precis de calorii și dacă, pe lângă timp, comunitatea noastră dorește să slăbească sau să-și mențină greutatea, acest beneficiu poate fi obținut.”, a adăugat Daniel Grigorescu, co-fondator Baba Yaga.
Valoarea medie a coșului de cumpărături se situează la 650 de lei, ceea ce reflectă calitatea premium și diversitatea ofertei culinare. Baba Yaga servește lunar peste 4500 de clienți unici, cu cele 3 mese și 2 gustări/zi, 42% dintre aceștia fiind clienți fideli. Printre cele mai apreciate abonamente culinare ale companiei sunt cele din meniul mediteranean și nord-american.
Pentru a asigura calitatea și inovația, compania a investit constant în cele mai noi tehnologii, personal calificat, software și marketing, totalizând o investiție de 650.000 de euro în ultimii doi ani. Această abordare a permis inițiativei să se dezvolte rapid și să răspundă nevoilor clienților într-un mod eficient și sustenabil.
Pentru viitor, fondatorii își propun să extindă gama de meniuri cu influențe culinare diverse continuând să ofere gust și sănătate în fiecare farfurie și transformând astfel mâncarea într-o experiență autentică.
DESPRE BABA YAGA
Baba Yaga, compania care oferă abonamente culinare, personalizate în funcție de calorii, a fost fondată cu scopul de a transforma fiecare masă într-o experiență autentică și memorabilă. Compania, cu o investiție inițială de 350.000 de euro, își propune să schimbe paradigma culinară, punând accentul pe gust și plăcere fără a compromite sănătatea sau obiectivele de greutate ale consumatorilor. Cu o investiție totală de peste 650.000 de euro, compania servește lunar peste 4500 de clienți unici, dintre care 42% sunt clienți fideli.