
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru in echipa de leadership, prin Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.
„Ii urez bun venit Monicai, un profesionist cu peste 15 ani de experienta in departamente juridice din companii multinationale, o persoana orientata spre rezultate si spre dezvoltarea personala. Ma bucur ca ne putem baza pe experienta si pe cunostintele ei si sunt sigura ca va fi un membru de baza in echipa Bergenbier S.A.”, a punctat Alexandra Barroso, Legal & Corporate Affairs Director pentru Europa Centrala si de Est.
Monica Constantin a detinut anterior roluri de leadership in companii multinationale, atat in FMCG, cat si in industria de retail. Se alatura echipei Bergenbier S.A., unde coordoneaza activitatile juridice, afaceri corporative, comunicare si sustenabilitate.
„Suntem incantati sa o primim pe Monica Constantin in compania noastra si sa avem astfel echipa de leadership intregita printr-un profesionist cu vaste cunostinte in domeniul sau. Am incredere ca experienta sa va fi extrem de valoroasa in atingerea obiectivelor strategice ale companiei noastre.”, a adaugat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.
„Am gasit in Bergenbier S.A. o companie responsabila, un loc al prieteniei, al colegialitatii si al sprijinului si totodata o companie in care povestea berii se scrie in fiecare zi. Ma bucur sa incep acest nou capitol si sa fiu inconjurata de profesionisti ai acestei industrii frumoase si efervescente”, a spus Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.
Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai importanti producatori de bere din Romania, cu un portofoliu vast, ce acopera toate momentele de consum din piata. Producatorul de bere a raportat pentru anul 2022 o cifra de afaceri de 798 de milioane de lei, in crestere cu peste 11% fata de anul anterior.
Compania este axata pe reducerea amprentei de carbon, iar in 2022 producatorul a lansat platforma Prietenii stiu sa fie responsabili, prin care promoveaza angajamentele pentru mediul inconjurator, oameni si consumul responsabil.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploieşti şi o reţea performanta de distribuţie naţionala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pieţei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.
Despre Molson Coors
De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.